Infor dopdagen, mycket att fixa!

Igar bar det av med alla barn, jag och mamman. Vi hamtade aven upp Nonna under akturen.
Det skulle betalas, hamtas, klippas, kopas och en massa andra bestyr.Mycket av dagen spenderades i bilen... Akte rundor runt hela Staten Island, och aven en del svangar har i krokarna och bort mot Freehold... Det blev en lang dag, vi akte runt lunchtid och var inte hemma igen forran vid halv ett pa natten.
Och matstopp var det inte tal om, forutom till pojkarna, som fick ata i bilen.
Vid halv tio igarkvall at jag middag, da blev det lite grekiskt for min del. Kandes himla onyttigt att ata sa dags men eftersom det inte blivit nagon lunch var jag mucho hungrig! Tzatsikin (hur stavas det?) var hur god som helst!

Vi besokte bland annat Staten Island mall, och det var nice. Jag inhandlade en BH for 11 dollar, hur billigt som helst!
Sedan handlade Nonna lite at mig, hon ar galen! :) Tihi, men pa ett bra satt!
Forst i bilen, fick jag en liten necsessar(hur stavas det, ni fattar vad jag menar en lityen sminkvaska) fran Lancome, dar det fanns en liten mascara, lappstift och ogonskugga, och det ville hon ge till mig -  hon hade fatt det nar hon handlade nagot fran lancome och ville att jag skulle ta det. :) Tack sa mkt sa jag! och sedan nar vi var o shoppa sa ville hon kopa smycke till mig, o sa kopte hon armband till mig! Tankte ha dom pa mig, pa sondag, Och nar vi efter dinnern akte o lamna Nonna, kom hon ut igen och gav mig en mkt finfin vaska som hon kopt till mig! :) jag lagger upp bilder sedan, pa bade armband o vaska.

Ja, sa jag tyckte det kandes nastan som  julafton!

Idag ar pojkarna o morsan ute pa nya arenden och bara jag o babyn hemma!
Skont.
Men, nu vakna hon fran sin nap. Sa bast att aterga till arbete! :)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0