Konserter!!

Hejsanhej!

Jag har just upptackt ett stalle i Sayreville, som heter Starland Ballrom som jag av nagon anlednig inte kan lanka just nu, men ni kan ju om ni ar intresserade ga och kolla pa deras event, pa www.starlandballroom.com
Hm, mkt konstigt men nu blev jag helt plotsligt disconnected fran mitt wireless, darfor det inte fungerar. Men jag fortsatter att skriva ochb hoppas att jag blir connected snart igen!

Och nagra band som jag skulle vilja se ar IN FLAMES i oktober, Saving Abel och THE MISFITS!! jistanes, det ar hur billigt som helst - 24 dollar om man inte har forkop - det ar val billigt, nastan sa billigt att man undrar vad det ar for nan forestallning? :P
Fast det var kanske inte allt som var i den prisklassen, har endast kollat upp In Flames pris. Nu hoppas jag pa 1, att nagon vill folja med mig. 2, att jag far ta bilen och 3, att jag inte jobbar eller kor vilse, om jag far ta bilen! :P
Och, detta stallet ligger ca 30 minuter ivag med bil, om man tror googlemap o mapquest - vilket man maste kunna lita pa iaf litegrann.
Stramge, men bra - Nu ar jag connected igen. ( och nej, jag orkar inte fixa lanken)

Denna dagen har varit sisadar. Ganska jobbig om man jamfor med igar... For idag var ju the boys ocksa hemma, och av nagon anledning var dom valdigt jobbiga. Iaf aldsta storebror.
Dagen borjade med att jag gav honom en time out, innan han ens fatt frukost!
Han vet exakt vad han ska gora for att ga folk pa nerverna. Riktigt ordentligt. Och mamman var hemma nar detta hande, sa hon blev vanisinnig pa honom for han var sa storig!! Att sla sin lillebror och sedan fortsatta nar jag star emellan dom, och aven nastan sla mig och konstant upprepa " Slapp mig" fast jag inte holl honom, for han ville att hans mamma skulle tro att jag holl honom och sedan kommentarer "Va inte elak, jag ska saga till mamma" men det gick inte sa bra denna gangen inte... Och idag beslagtog jag datormusen, sa killarna har varit utan dator nastan hela dagen eftersom dom fightades for mkt over vems tur det var! Sedan blev det bad i poolen dar ute (ingen riktigpool, en liten barnpool av plast) middag och bad har inne sa dom blev rena. Inget sarsklit, som en vanlig jobbedag :)
Och idag ringde min vardmamma hem och tackade mig for att jag ar sa snall, och trevlig och gor ett sant bra jobb. Hon hade pratat med en kompis som just fatt en aupair, och det fungerade tydligen inte alls, sa hon var sa glad att det fungerar bra med mig! Och det var roligt att hora!

Hon sa ocksa att hon o Nonna planerade att nasta fredag aka till Museum of modern art, det ar tydligen sista dagen for
 nagot med Leonardo DaVinci och hon ville garna att jag foljde med. Det kan ju dock andras eftersom det ar mer an en vecka tills dess och har brukar saker och ting(planer) kunna andras over en natt! For hon vill umgas och hitta pa roliga saker med mig, eftersom hon uppskattar mig, ja, sa sa hon i telen idag! :P

Och Sanne, om du laser detta -  sa ar detta nasta fredag alltsa samma helg som er fest och da tankte jag, om det gar bra sa skulle jag vilja nar jag anda befinner mig inne pa Manhattan, aka till dig i CT efter dagen med familjen och sova over och sedan partaja hos er!  Vad tycker du om den planeringen? Jag tycker det later utmarkt! :)

Idag ar jag riktigt trott och klockan ar bara 20.50 hm... kanns som om jag ska sova tidigt, men maste vanta till R kommer hem, sa jag vet nar jag ska borja jobba imorn.

Nu ska jag forska vidare pa det nya stallet jag hittat, det kan bli en konsertfylld host ja, eller hela vistelsen har om det vill sig val och bra band spelar!

Puss o kram alla.
Och jag tror jag skriver om min trumpet och IKEApenna nasta gang Towa. Tihi.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hej Sara!

Nu ar jag tillbaka igen! Har inte haft tid att ringa, varit mkt att fixa med skolan och sant som borjar pa mandag. Men din plan later bara bra, hoppas ju saklart att jag inte har nagra laxor att gora, men det skulle inte forvana mig. Men du far helt enkelt sitta sallskap i sadana fall! Hors i helgen eler natt!



Kram

2009-08-27 @ 00:09:02
URL: http://susannbruno.blogg.se/
Postat av: towa

ÅH, JAG ÄR AVIS! Skulle se Misfits i Helsingborg en gång, men närå, allt som är bra ställs in innan det hinner komma hit :( Fast jag vet inte hur uppsättningen ser ut bland grabbarna idag, men det spelar nästan ingen roll, det är ju asball att ha sett dem ändå!



Ja, skriv om det, jag är nyfiken :D Det känns på något vis som att det är lite bekant, du kanske har sagt det innan, men jag kan tusan inte komma på det. Det låter ju galet iaf :P

2009-08-27 @ 02:07:10
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0