Nu kan jag uppdatera ungefar nar jag vill...

Hahaha... Vad bra det kanns att kunna uppdatera nar jag vill, ja forutom nar jag jobbar... men ni fattar vad jag menar, hoppas jag!
Egentligen har jag val inte sa mkt att uppdatera med,  men nagra rader kan jag allt passa pa att skriva sa har pa morgonen(fast kl nu ar 12 och det egentligennintev ar morgonen langre)...
Jag har redan kommit pa att det egentligen inte passar mig och min personlighet att ha en laptop och intenettilganglighet dygnet runt. Eftersom igarkvall nar jag kom hem, runt 1 snaret sa startar jag datorn och ja, tiden gar ganska snabbt, kl 3 gick jag och la mig, eller ska jag sag, stangde jag av datorn och slackte ljuset, for i sangen lag jag redan! (fantastiskt) men, detta beteende far jag helt enkelt forsoka undvika i veckorna, for annars blir jag nog valdigt trott!

Annars, vad har hant denna helg? NYC party blev ju installt igar, men Mikaela o Caro kom och hamtade mig runt 5-6, och vi drove till Damons, dar jag bestallde en ol och en kottbit - lagom nyttigt en lordag! :P
Sedan begav vi oss hem till Mikaela, dar vi spenderade nagra timmar for att sedan kora till sea Bright och en bar dar... Vi satt ute vid stranden, och det blev snack och lite ol dar! Det var trevligt och himla skont att ha svenska som mankan prata om allt o ingenting! Tex. nar man ser jatteroliga eller fula klader, pa nagon som passerar ja, eller dylikt. Detta later ju lite elakt, men igar var det faktiskt extremt med konstiga outfits - endel tjejer med hur snygga kroppar som helst kommer i klanningar som ser ut som stora pasar, i natt konstigt monster, och en del matchar sin outfit for mkt, en tjej hade gulklanning, gul vaksa och gula skor, om jag hade kunnat se henne pa nara hall tror jag att hon hade gult smink ocksa! :P forlat, men jistanes...det ar faktiskt himla skoj att studera olika folk o fa!

Ja, och nasta helg ar det barndop for bebisen i familjen. Det betyder att det ar valdigt uppstressat och hektiskt denna vecka, har sa varit en tid redan men nu ar det slutspruten innan den stora tillstallningen. Sa gardagen igar spenderade jag mestadels i mitt rum och med min laptop, dock rykte jag till ibkand nar vralen fran min kara vardmamma blev lite val hoga. Jistanes, hon hade en mindre bra dag igar och skrek och svor at allt och alla, dock inte direkt till mig eller bebisen... menmen, mindre nice kan jag sag. Aven om jag borjar bli van.

Idag vet jag inte vad dagen har att bjuda pa, en promenad - men eftersom jag vaknade sa sent, eller rattre sagt eftersom jag sitter har istallet for att ga upp, sa blir promenaden ikvall nar det ar mer behagligt ute!
Jag vaknade av skrik och gorm, eftersom hela familjen skulle till kyrkan idag, eftersom det ar dop pa sondag maste val hela familjen dit. Och svordomar och hogaroster(skrik) och smallande med dorrar, precis brevid mitt rum sa vaknar jag saklart. Nar familjen begett sig av och jag avgjorde att det var lugnt att hamta vatten i endats tshirt o trosor finner jag en lapp till mig, hej Sara vi ar i kyrkan och gor nagra arenden efter det, och avslutar med en smilegubbe! Haha, tank att jag redan listat ut det nar dom svor och skrek att "Forhelvete vi ska till kyrkan, ska det vara sa javla svart att komma ut ur detta huset?" haha, fritt oversatt av mig- dom anvande ett fult engelskt/amerikanskt ord f och slutar pa uck...

Nu ska jag ta en duch sa jag kan gora mig iordning och kanske hitta pa natt en ledig sondag som denna.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: towa

Hehe, känner igen beteendemönstret där med de nattliga datorsessionerna. Ingen större hit om man måste upp tidigt dagen efter :P

2009-08-23 @ 19:29:03
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0