Nytt inlagg o ny dator!!


Antligen har jag fatt tummen loss och akt o inhandlat en laptop! det blev denna finfina -  Voila!
 och nar den ar stangd ser den ut like this

Nice eller hur?
Jag hade tankt eller jag tanker lagga upp lite bilder har pa bloggen nu nar jag har mojlighet. Men, dock inga pa huset, mitt rum eller annat. Men om ni tittar noga pa bilderna har ovan ser ni ju lite utav bakgrunden och builderna ar da tagna pa mitt rum! :P

Hm, jag laddade upp 535 bilder igar, manga ar fran NYCtouren och de flesta utav dom ser ut ungefar sahar
 jag skyller pa att bussen skumpade, luktade och jag var aksjuk! men nagra enstaka bilder blev ganska bra, dar man far en slags uppfattning om staden t.ex.

 ja, o sa nagra utanfor bussen ocksa:   

  hmm, jag tog over 100 bilder pa den dara touren - men det ar inte manga som ar natt att ha, saklart kastar jag ju inte dom!! :)  O, jag tankte att ni kunde fa se tva fina damer, moi och Frihetsgudinnan, 1 av ca 10 bilder som jag inte blundar pa - jag ser dock lika svettig ut pa varje! :P (och gudinnan syns inte sa val i bakgrunden)
  

Jag har som sagt lagt in over 500 bilder, manga ar pa barnen sa dom kan jag inte visa heller, men om nagon skulle vilja se dom kan dom bli kompis med min vardmamma pa facebook, eller sa far jag maila dom! :)
Sa ar reglerna. Ja, eller inte det dar med att bli van med min vardmamma, men hon har lagt upp en massa bilder pa barnen!

Ikvall skulle det bli party i NYC men det blir inget sadant. De andra tjejerna kunde inte eller tappade lusten for party pga vadret, jag kanner anda for o partaja,  men vantar tills det blir fest hos Sanne nasta helg igen.
Jaha, nu har jag lagt upp nagra bilder. Kan ju inte lagga upp alla som man vill i forsta inlagget, for det har jag inte rikigt talamod till! Men tankte vara lite ego och lagga upp en bild pa mig sjalv till, fran stranden nar jag akte dit med mamman, Nonna och barnen..
Hoppas alla har haft och far en fortsatt trevlig helg. Pa aterseende antagligen mer ofta nu! :P

 Me med fotterna i Atlanten!! :) tjohoo!

puss o kram
xoxo
Sara


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul med bilder!!!Puss o kram!

2009-08-22 @ 22:27:38
Postat av: towa

Åhå, Parsons! Där hade man ju inte bangat för att gå ett par år ;) Hihi.



Jag måste btw tipsa om bilddagboken.se - en skitbra sida om du vill lägga upp bilderna så att folk kan se dem och samtidigt hålla reda på när de togs. Det är som en kalender och man kan lägga upp hur mycket man vill. Lite smidigare än bloggen om man har jättemånga bilder som man vill visa :)



Kram!

2009-08-22 @ 23:35:17
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Ludde

Köpte du en Toshiba? :D Jag har en Toshiba :')

Grymma bilder btw :D

2009-08-23 @ 02:11:18
URL: http://muppenludde.blogg.se/
Postat av: Angelica

finally lite pics :) fina! Kul att du hitta en dator att köpa, skönt att ha en egen kan jag tänka! Snacka om temperament dina värdmojja har! :) Nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt, skolan början om en vecka, så bäst att ladda mentalt och fixa allt som fixas skall. :) Ser framemot bilder och inlägg från den nya datorn! kramkram

2009-08-24 @ 15:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0