Tredje dan i rad, kanske nytt rekord?

Ja, jag kankse slar rekord i uppdateringar denna vecka. Vem vet, men det beror pa min nya dator! Som jag ar helt fralst i och obsessed about! :P

Jag jobbar just nu, men har bara bebisen hemma och hon tar just nu det lugnt och relaxar. Jag tvattar klader och tankte att jag kan uppdatera min blogg, eftersom jag inte tvattar kladerna for hand!
Det brukar vara mandagar och torsdagar som ar mina tvattdagar, for da ar alla kladerna kidsen haft i helgen (vilket oftast alltid ar hur mkt som helst om man jamfor med veckorna)  och torsdagar tvattar jag sangklader plus klader sa dom ar rena och tvattstugan ser ren och fin ut till helgen! (for att sedan pa mandag ofta inte se likadan ut som nar jag "lamnar" den) :)

Bambolina (betyder ungefar sot docka pa italienska och ar hennes nickname) ar sa sot och harlig!! Hon ska dopas pa sondag, med risk for upprepning. Det ar darfor vi har det lugnt och skont idag for pojkarnas kostymbyxor behodes sys upp och lite sant, och en massa andra arenden in pa Manhattan. Sa idag ar det Girls day! :) Och det ar mysigt. Fast, risken ar stor att hon blir lite 'bortskamd' nar det endast ar vi tva hemma! :)

Jag pratade med mamma, Matte och ALBIN! idag pa skype, och det var skoj! Fast Abbe ville egentligen inte prata... Han sag mycket storre ut nu an nar jag sag honom sist, pa bara nagra manader har han vaxt sa in i, kanns det som! Han ar en stor pojke, sarsklit som jag har en 5 manders baby att jamfora med nu ocksa...


Jag vill verkligen gora en fjaril pa min handled! Alltsa tatuering. Jag och Caro foljde med Mikaela till en tattoo och piercingstudio igar, och det gjorde mig annu mer sugen! Aven om vi bara var dar en kort stund sa...

Till natt helt annat, jag har kommit fram till att det inte ar sarskilt smidigt att sitta utanfor Starbucks och Cold Stone nar man heter Sara och forsoker vara nyttig! :) haha, det blev bade glass fran cold stone och smoothie fran Starbucks.
Jaja, det blir supersnabb promenad ikvall! :P

Nu ska jag ta och vika litta tvatt... Att vika tvatt ar inte sa skoj, och some how kanns det som om tvatten aldrig tar slut.
Jag laddade hem msn igar, sa nu tror jag bestamt att jag ar antraffbar dar om nagon vill talk sometime! :)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: towa

Yeah, gött med msn! Addar man dig på din vanliga mail?

2009-08-25 @ 00:15:53
URL: http://[email protected]
Postat av: towa

Ja, du addade mig igår :D Jag provade adda på vildblomma, men det gick nog inte så bra :P



Nej, jag tror inte att jag har hört talas om någon sådan incident, haha! Men nu är jag VÄLDIGT nyfiken!

2009-08-25 @ 12:03:58
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0