8 december

ja, avbrottet varade inte sa lange och jag ar mkt glad for det!
Sanne papekade pa foregaende inlagg att det ju faktiskt ar december och inte november, hmmm... vet inte vad jag tankte pa.
imorn ska jag borja jobba kl 0730, jag befarar att efter kvallens boxning sa kommer det vara himla svart for mig att ens rora kroppen, sa det kan ju bli sisadara... Plus att jag blivit tillfragad, hor o hapna att ev jobba lite mer an mina 10 h. Hahaha, vilken overraskning. Jag gillar iaf att bli tillfragad, och jag har inte nagot special inplanerat sa why not? kvallens boxning var med Sal och det var ett hart pass! men ack sa skoj!
nu ska jag sova!ltankte avsluta med en lite bild - kook at the hair!! jag har fargat haret sjalv for forsta gangen! yay, det vart ju latt som en platt o jag begriper inte vad jag varit sa kinkig over innan? ja, naval.
god natt o sov gott

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Sara, du är bara så söt och go. Kram

2009-12-09 @ 11:19:09
Postat av: Ludde

Shiit vad cool kusin jag har :O..

läste de förra inläggen men orkade inte kommentera där så de gör jag här :P

Aldrig att jag ens skulle gått i närheten av en sådan spindel X__X usch och fy! Modigt gjort!

2009-12-10 @ 00:30:51
URL: http://muppenludde.blogg.se/
Postat av: towa

Håret blev mycket fint! Blev dock lite chockad när jag läste att du aldrig färgat håret själv :O Jag är tvärtom, har aldrig färgat hos frisör, haha snålolle.

Ha det fint!

Kram

2009-12-11 @ 18:30:16
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0