God Jul!!!!!!

Nan dag i efterskott, men anda sa ar det jul fortfarande jul har.
Jag vet att jag varit seg pa uppdatering, det blir sa nar man ar slo.. o har mkt annat o gora.
O nu efter en hel dag eller 2 dagar av en massa atande, sa det nastan star ut ur orona ar jag alldeles for trott for en update.
Jag har faktiskt inte varit sa mkt pa internet alls pa sistone.
Jag hoppas att alla har haft det mysigt pa julafton, och nu idag - juldagen - ar ni ute o partajar hoppas jag ni har skoj, eller haft skoj, kan ju va sa att stallena nu stangt..
God fortsattning o mellandagsrea! :) Eller sager man god fortsattning efter nyar kanske?
Jag lovar att jag snart fixar en lite langre update o jag tanker till o med lagga upp lite pics! Before this year end, i promise!
Puss o kram, ha det sa mysigt o bra allihop!
O, va skoj Sandra att hora fran, dig!! Om du laser har igen :P

Kommentarer
Postat av: towa

Tack så jättemycket för julkortet! Det var lätt årets gulligaste :D Och självklart får vi trippa upp till göteborg nästa år! Kanske skall satsa på en hotellnatt då så att alla kan dricka öl + att vi slipper somna i bjärnum på hemvägen, haha :P

2009-12-28 @ 17:22:47
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0