Gott Nytt Ar allesammans!

Ja, nu ar det ju nyarsafton iaf i Sverige, snart om mindre an en timma borjar sjalvaste aftonen har ocksa!
Jag ska borja jobba imorn kl 9, tills jag vet inte - efter det ar det dags att bege sig norrut, till CT for det ar dags for party! Det ska bli skoj!
Dock kommer jag att ta det lugnt, detta har jag ju dock sagt vid flertalet ganger innan partaj forr, men denna gangen har jag Asthma Bronchitis eller om det hette bronchial asthma? Iaf sa besokte jag farbror doktorn idag, eller ikvall vid sisadara halv atta snaret, snacka om att jag blev forvanad nar ordet ASTMA kom pa tal min reakiton var "ASTMA!?" o sa tankte jag wtf, det kan ju inte stamma, men efter att han forklarat lite mer sa forstod jag att det var natt tillfalligt. O sa tankte jag googla lite sen! :P (ovanligt)
Snacka om att jag blev nervos o sag pengarna flyga ivag nar han rabbla upp allt jag behovde, o han gick o hamta en massa, en inhalator, hosttabletter och nagra stora bla antibiotikatabletter, o stora ar dom! 775 milligram, dom kanns nar man svaljer dom!
Det basta av allt, var att jag fick alla sakerna helt gratis - jag sag ju framfor mig hur hon i kassan skulle saga, ursakta men har verkar inte finnas tillrackligt med cash, men sa vart inte fallet! Tjohoo, sa jag o Mikaela akte till Kohls for lite shopping. Just det, Mikaela vart ju med hos doktorn som sallskap - himla nice o doktorn prata lika mkt med henne om inte mer, himla trevlig prick det dar!
Plus, att han sa att jag kunde dricka champange imorn trots diverse piller o puffar! yay...
Jag tankte da saga Gott Nytt Ar till alla! Skal! Kram o puss! :)
Hoppas 2010 blir ett riktigt super ar for alla!
puss o kram
o god natt

Kommentarer
Postat av: towa

Ja, det är himla synd om honom idag. Han har jätteont :( Vilket betyder att JAG får fixa allt som har med städning och matlagning att göra, så jag har egentligen inte alls tid att sitta vid datorn :P Hehe.

Gott nytt år! Och Patrick hälsar :)

2009-12-31 @ 14:31:14
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0