some pics maybe...

...om det inte tar for himla lang tid att lagga upp och sa beror det lite pa om lilla fisen vaknar, hon nappar nu - och killarna ar i skolan. dom har dock bara halvdagar, sa det blir snart liv i luckan igen... narmre bestamt runt 1.40 pm sa da kan man inte sloa.
Forst lite bilder fran the bug place!

jag klappade alla dessa smakryp - forutom the scorpion, laskigast av de jag klappa (nudda?) var Rosie, the spider!
Nagra pics fran Thanksgiving harnast.
lite smatt o gott, nu vakna bebisen sa over and out!
maste sag att det gick himla smidigt att ladda upp idag!
puss o kram


Kommentarer
Postat av: camilla

hej sara! hur är läget? när vandrar du dig uppåt CT igen?`pusspuss

2009-12-03 @ 05:48:14
Postat av: Towa

Shit vad mycket mat! Och vilken tårta! Ser ut som om lillkillen håller på att smyga sig på den men blir stoppad i sista sekunden av någon som tar tag i hans hand, haha :)

2009-12-04 @ 01:26:18
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: towa

Haha, sillsalladen har jag utelämnat med förhoppningen att ingen märker något :P Får fråga om det är någon som vill ha det. Men nötter måste man ju ha! Jag har t.o.m. köpt en nötknäckare på biltema för fem spänn, haha.



Vi skall fira med mamma och pappa och saga och mange. Om det inte blir en massa tjaffs. Men det är nog en msn-diskussion och inte en bloggdiskussion :P

2009-12-04 @ 12:19:53
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0