Quick update...voila!

Hejhej!
Fy attans sa dalig jag ar pa att uppdatera...
Jag vet, men som jag sagt innan att jag ska bli battre, hoppas jag. Tihi. Det ar iaf planen.

Jag ar ledig sa har tidigt o jag ska prova ringa till la Suede om en liten stund!!

Det var jag igar ocksa, himla skont, men jag vet inte varfor?? For pappan kommer hem vid sju, o da har jag inte gatt over mina timmar. Jag gissar/farar/misstanker att Roseann vill samla ihop en massa timmar till nan helg eller natt o saga att ja, dessa veckor jobbade du inte fullt, sa nu far du ta igen det! Men sa kan hon nog inte gora? :P aa, jag vet inte..

Grattis pa fodelsedagen Ida, den 29onde Juli!! :) Hoppas din dag blir/ar super!!

I fredags var jag pa mallet med mina nya kompisar Julia o Katja, bagge fran Tyskland. Vi begav oss sedan till TGIs o at . Det var niceigt, dom ar himla trevliga o snalla o ocksa himla sota! :) Sedan bjod denna helg aven pa poolparty i CT!
 I lordags steg jag upp tidigt, tidigt (for att vara lordag iaf) o korde till bussen helt alena, parkerade bilen o akte till NYC for att ta mig vidare till underbara CT! Jag trivs verkligen dar en himla massa!
Partyt var himla skoj! Jag blev ganska sa charmigt berusad(men var lycklig o glad hela kvallen, sa var precis lagom)! :P Det spelades beerpong (inte min starka sida, en av osakerna till min charmiga berusning :P) o flip the cup, vi badade i poolen (darav namnet poolparty!) Dansade o traggade o hade skoj helt enkelt!
Poolpartyt startade ganska sa tidigt, vi var dar redan kl 16 - vi skulle varit dar tidigare, men bade jag o Sanne hade lite kladproblem - what to wear or not!! Enklare for mig som inte hade med mig sa mkt! :P Menmen, ivag kom vi o skoj hade vi! Vi akte hem redan runt 12 snaret(tror jag) men, det kandes typ som 3-4 nastan.... Sondagen var lite seg, det blev McDonaldsmat. apelsinjuice, liten tur till stranden o jag simmade typ 5 armtag i Atlanten!!(wii, mitt forsta dopp i havet) :) O sedan, lite shopping pa Walmarts, ja sedan var helgen nastan slut o jag var tvungen att bege mig mot sydligare bredgrader igen, NJ!
Nar jag kom till NYC oppnade himlen sig o det osde ner, folk sag ut som dom duschat med kladerna pa! Jag holl mig pa grand central en liten stund, sedan borjade min slirigavandring mot Port Authority (med reservation for stavning) Iaf, efter som det regnat sa forbaskat mkt, var det pa sina stallen valdigt halt!! O pa 42st mellan aveny 6 o 7 gjorde jag nastan en split! Ofrivilligt ska tillaggas eftersom det var really halt o mina flipflops inte var sadara monstrade undertill... Jag skramde slaget pa nagra fina damer, som var himla trevliga o fraga hur det gick! :) Jag, tog av flipflopsen o vandrade pa New Yorks gator barfota ett slag, pa dom hala plattorna!! :)

O, jag ar helt besatt av Aventuras lat obsesion! den ar sa bra o jag har tvingat sanne att spela den en massa ganger o nu har jag kommit pa att youtube finns, sa nar jag ar sjalv hemma spelar jag den ofta! (jag ska snart kopa egen dator) O sa, har jag bbestamt mig for att inhandla en Aventura skiva((med den laten)! :P
Sen kanske jag ska lara mig spanska ocksa, sa jag vet vad som sjungs nar jag lyssnar pa spanskmusik!! :)

Nu ska jag stada litta... Inte skoj men lika bra att fixa sa inte vardmamman blir tokig.
Just det, forst skka jag calla to Sweden!

Puss o kram alla!
xoxo
Sara

Kommentarer
Postat av: towa

Ush, fyfan vilket väder alltså. Jag som levde i illusionen att NYC är nästan öde och jättevarmt i slutet på juli/början av augusti (Är nog permanent SATC-skadad). Hoppas det inte förblir så hela sommaren.



Haha, på tal om spansk musik, sommarplågan nummero uno i Sverige är ju utan tvekan Cidinho & Docas låt Rap das armas, hann du höra den innan du åkte (Om vi inte har samma playlists som i staterna, har lite känslan av att vi är en aning efter här i norr:P)? Den är faktiskt jättebra :D



http://www.youtube.com/watch?v=K2Q6OPHBgOs



Har nog aldrig dansat så mycket när jag städat (Eller varit på jobbet, till mina kollegors fasa) som till den låten.

2009-07-30 @ 12:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0