shopping shopping shopping...

Nu jobbar jag egentligen, men mina vardforaldrar har sagt att jag kan vara pa datorn om pojkarna tex som nu spelar wii - det ar i samma rum som datorn, bebisen sover sa jag passar pa med en liten update igen...

Igar kvall akte jag till mallet, jag skulle traffa the geramgirls utanfor Cheesecakefactory o det gjorde jag ocksa, men jag akte lite tidigare o shoppade lite.
Min absolut nya favorit affar ar FOSSIL, dessvarre ar denna butik vladigt dyr. Jag hittade en vaska som jag bara maste ha, men priset pa 288 dollar stammer inte riktigt overrens med mina smalandska rotter! Men, sen finns det en annan ven i min kropp som jag jag brukar kalla handvaskor/skor maste bara ha shoppingven! :) O, faktiskt, sa har jag inte sett nagon sarsklit snygg vaska pa ar o dar kanns det som, en sann vaska som det verkligen star mitt namn pa o som jag typ letat efter sa lange jag kan minnas!!!
Sa, nu har jag ett dilemma. Det ar ju alldeles for mkt pengar, eller?
O om jag kopper den. Tank sa rakar ma fordarva den, eller varst av allt glomma den pa bussen!?
Jag kommer ihag halsduken jag gjorde i syslojden med aviga o rata (alltsa nar man stickar) o den glomdes efter bara nagon dag efter fardigstallandet pa en buss mellan Krstd o Knislinge, jag ringde Thygesson sakert 3 ganger o fragade efter min fina lila halsduk - tank om man da glommer sin vaska for 288 dollar?? O sa har man saker i den. hm..
problemas.. :) ilandsproblem ab.

Men, jag kom fram till att shopping verkligen ar nagot som gor mig pa bra humor, redan pa vag till mallet var jag pa stralande humor o nar jag kom hem likasa!! Jatteharligt, det har hallt i sig till idag ocksa! Det kan aven vara den goda godiva choclate cheesecakes biten jag at!dock inte hela!!
Jag inhandlade ett finfint halsband, ett armband, flipflops o en tshirt (lila med fjaril pa)! O sa lamna jag tillbaka en klanning pa forever 21! Just det, jag handlade bade pa fossil o pa urban outfitters, en annan ny favorit!!

Imorgon bar det av till nyc med Julia o Katja - vi ska spendera dagen genom att strosa omkring lite overallt! Pa kvallen ska dom se west side story pa broadway - dom kopte biljetter innan, sa jag kommer hitta pa natt annat under kvallen, ev aka hem o vem vet hinna en svang till mallet. Om inte sanne vill hitt pa natt, vem vet? :)

Trevlig helg allihop!!
puss o kram
xoxo
Sara

Kommentarer
Postat av: towa

Åh, finns väskan att beskåda någonstans på nätet? Blev nyfiken :D

2009-08-02 @ 16:02:46
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0