Sista dagen hemma på länge....

Ojoj, den varma soliga sommar dag har jag spenderat mestadels inomhus. Jag har äntligen stängt väskorna - men jag kommer strax ha genomgång med mamma - finns kanske något jag inte behöver ta med?! Så att jag faktiskt ska kunna orka bära bägge väskorna...Dom väger precis under max vikt - så jag vet inte hur det ska bli sen när jag ska åka hem!?

Anna-Lena - förlåt att jag inte kommit hem till er o sagt hej då, det sa jag ju att jag skulle!! Men tiden verkar ha gått alldeles för snabbt för att jag har en massa jag tänkt göra som inte blivit gjort!! 

Denna helgen har varit väldigt trevlig! Även om det känns som om den varit alldeles för kort. Snart ska jag ducha, sen sova och då är ju helgen slut...
I fredags pysslade jag i köket ungefär hela dagen, jag fick äve tillbringa en liten stund hos Saga i deras kök eftersom våran ungn slutade fungera efter 2 ananaspajer, så focaccian fick bli gräddat borta! :)
På kvällen kom faktiskt ganska fint väder och vi satt ute och åt god mat!! Det var väldigt mysigt och kändes skumt att det inte kommer inträffa på länge! 
Lördagen spenderades i stan med Fisen (mer känd som Kim). Vi fick lite inhandlat och jag deltog i en glasögon modelltävling, blev sminkad - det var skoj. Jag fick också ett 2Gb minneskort till kameran av Inger, Magnus, Towa o Saga! Tack så jättemycket!!
Kvällen spenderades i Höör med ostbricka och fotbad!
Idag jag jag först busat o myst med Albin och sedan svettats o packat!! Fått tånaglarna målade av Kim, han var himla duktig - for the record var det hans första nagellackmålning! :)
Jag ska som sagt återgå till mina små justeringar av packningen. Sedan ska jag försöka sova men det tror jag inte kommer fungera så bra...
Imorgon bär det av tidigt till Kastrup och flyget går10.10 till Frankfurt, sedan kommer jag vara i the US 15.40 deras tid -enligt mina beräkningar sisådär 21.40 svensk tid.

 Här kommer några bilder från denna helg! Skulle frågat alla i fredags om jag får lägga upp bilder - för jag har finfina bilder på allihop!!
       

   
Fotona: (jag glömde skriva beskrivning och vet inte hur man efterjusterar det)
Maten, pappa, mamma, Albin är nästa stora fotbollsproffs, jag sminkad till fotografering, Kim gillade barnprogrammet mer än Albin, jag o Albin busade i farmor&farfars säng - var är albin? 

Ha det jättebra allihopa! Jag kommer sakna alla!
Grattis på födelsedaen Sanne, imorn, om jag inte hinner gratulera dig då!

xoxo
Sara

Kommentarer
Postat av: towa

Nu har planet lyft! Det känns ganska märkligt att du är borta. Hoppas du får det skitroligt! Blogga så fort du kan :D



KRAM!

2009-06-01 @ 10:54:10
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Lina

Ha nu ett kanonår over there!!!

Många kramar Lina

2009-06-01 @ 15:26:34
Postat av: Sanne

Hej Sara!



Hoppas allting har gatt bra. Hur kanns det? Du far garna ringa en signal om du vill. Du har val mitt nummer? For jag fick ju ditt sms pa min fodelsedag ju! :) Hoppas resten av skoltiden gar bra o att du trivs bra med familjen!



Kram!

2009-06-02 @ 15:42:59
URL: http://susannbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0