alfabet o vokaler

Idag ar det torsdag, och jag har jobbat 9-7.
Imorn ska jag tydligen jobba 7.45 - 8.45 el 9.45 sedan ar jag ledig till 4 o jobbar till 7.
Hm, vad gillar ni det schemat? om det inte hinner andras...
Jag hade gillat det mkt om jag haft en bil. Men, nu har jag inte det om dagarna sa det blir val ganska trist skulle jag gissa pa.
Igar jobbade sisadar en halvtimme extra. Nar min vardmamma kom hem, var hon rod om ogonbrynen, alltsa hade hon varit o vaxat sig pa vagen hem o kom hem lite sent...
Menmen, den irritationen tog jag ut pa MMAklassen jag gick pa igar kvall. Dom har andrat schemat sa istallet for kickboxning var det MMA, men det var inte sa stor skillnad! Det var skoj o jobbigt.

Idag har vart en ganska lugn dag, jag kanner att det ar ganska skont o jobba till 7 for da hinner jag stada undan in koket o ge killarna bad o fa pjs utan att stressa alldeles for mkt.

Ska aka o mota Mikaela pa Starbucks om en stund.

Annars ar det mesta som vanligt har. Nu i tva dar har minsta pojken, varit valdigt gratig o grinig - kan meddela att jag ar tokig pa grat o skrik! Jag blir galen nar dom borjar.
O, sarskilt nar det ar helt utan anledning.

Idag lyssnade jag pa Vem kan segla forutan vind? o det ar ju en valdigt sorglig lat far jag sag, men samtidigt himla fin. Jag tvinga bebisen lyssna ocksa...
Hon alskar att skypa! :P Tihi, datorer, mobiler, vanliga telefoner och micron ar alla roliga saker tycker hon! Microvagsugnen har hon just upptackt denna veckan, och hon har ocksa upptack hur skoj o enkelt det ar att dra ner duken fran koksbordet denna vecka! :) Himla skoj att se o vara med om, jag blir helt galen nar jag ser henne gora nya saker :) Som att rulla runt o sitta sjalv... Jag undrar hur jag kommer bli nar (om) jag far egna barn - antagligen helt knapp! :P hihi, fast pa ett bra satt.

Jag har inga direkta planer for denna helg. Tankte att jag ska hitta en vinterjacka o sa maste jag kopa hasor(strumpor)!!  Har kanske redan namnt det tidigare men iaf. Jackan jag har ar alldeles for cold o vadret borjar bli lite val kyligt.

Nu ska jag hora om jag kan take the car. Vilket jag tror att jag kan.

Pa aterseende.

Good, Louise - bra att du uppdaterar! Och jag kommer inte ihag mitt resultat fran bowlingen, men over 100 iaf :P Men, jag har spelat mkt battre forr! :) Men, skoj ar det iaf!
Jag tappade ett klot bakat och hade lite koncentrationssvarigheter ibland, men over det stora hela gick det bra! :)
Saklart vart jag den forsta som tappa klotet, jag fick tag pa ett alldeles for stort!
O, saklart, skrattade alla hur mkt som helst, aven jag, men skratta bast som skratta sist! For bade Mikaela o en av killarna gjorde likadant innan kvallen var slut! O da skratta jag extra mkt! Sa, maste sag att det kan vara en farlig sport!

Om vi inte hors innan! Ha en finfin helg allihop!

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0