En helg gar annu snabbare...

Sa, da ar det sondag kvall och jag ar trott.
Helgen gar alldeles for snabbt! Om ni inte upptackt det sjalva? Kanns som man inte hinner med nagot man tankt!
Dock har jag denna helg iaf hunnit med lite mekansiktjurridande. Bild kommer langre ner i detta inlagg, eller ska jag sag bilder.
I fredags blev det att ata ute pa en bar/grill, riktigt gott! Fick aven se en massa olika scionbilar (dom ser typ ut som boxar)! En nice kvall.
En observation jag gjort, ar att jag eller kanske vilken som helst blir sa mkt mer intressant nar man berattar att man ar fran Sverige. Konversationer kan vara ganska sloa o inte sa himla entusistiska, ett, tu, tre far man " Oh, you're from seden? really?" "that's so cool!" hahah...
ja, som sagt bara en observation.
Igar blev det julgrans dekoration med familjen, dom gjorde det en helg tidigare an dom brukar - for nasta helg kommer dom ha en massa gaster den dan som dom brukar gora det pa.. Pa kvallen blev det jattegod mat pa Damons, revbenssjall ala hur jakla goa som helst! O deras vitloksbrod to die for!
Efter det drog vi pa oss cowboyhatten o bootsen, o akte till calorado cafe! O, jag skojar inte nar det akndes som om jag steg in i en annan varld, eller som att komma backstage pa inspelningen av Thelma o louise eller natt.
Och, saklart tog vi ju bokstavligen inte pa oss nan hatt eller boots, sa vi stack ut lite pa stallet dar de vanligaste skorna var just boots.
Det var himla skoj och jag hade garna lart mig lite squaredans! :)
Det var ju ocksa pa detta cowboysstalle som den omtalade tjuren befann sig pa, jag kommer bjuda pa omattligt osmickrande bilder fran denna tjur, mest for att bevisa att jag faktiskt vart uppe pa den - iaf under ett par sekunder! Lat oss sag att tjurridning inte riktigt var min grej...
hall till godo o skratta! (for det gjorde jag nar bilderna togs o nar jag sag dom!)
(Maste tillagga att Mikaela var helt grym pa tjuraryggen, jag misstanker starkt att hon tjuvtranat! :P)
den sag rattsa snall ut, tjuren!
utan brillor, lyssnar jag noggrant o nervost pa instruktionerna!
har undrar jag lite hur det ska ga? :P
har upptacker jag cowgirln inom mig, saknar bara outfiten!
detta kanske kan ga vagen?
mina cowgirlkarriardrommar gick i kras himla snabbt! :P

Ja, som jag tidigare namde var det inte dom mest smickrande bilderna, men vad gor det om 100 ar?! Nu har jag testat att rida en mekanisktjur, sa jag slipper ga runt o undra hur det skulle vara o testa! :)

Idag har jag mest slappat far jag erkanna. Det tar pa krafterna att ga pa cowboybar! :P
Ska kolla upp lite skolinfo och efter det blir det den nya star trekfilmen pa min dator.

ciao!
ttyl!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: towa

Tjuren ser ju asrolig ut! Haha :) När man ser folk rida på filmer så ser det alltid så himla lätt ut, men alla säger att det är jättesvårt. Verkar skoj iaf, och det är ju huvudsaken :)

2009-11-23 @ 12:55:24
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0