en vecka gar snabbt

Jaha, nu ar det nastan en vecka sen som jag uppdaterade... Hm.
Vad skrev jag sist?
Just det, forra fredagen nar jag blev ledig mitt pa dan.
Det hade vatt nice imorn med, men jag ska bara jobba nagra fa timmar... fran 11-2.30 kanns knappt lont, sa jag klagar inte.
Dock kommer min vardmamma vara hemma, sa jag far se hur dagen artar sig.
Forra fredagen blev det muffinsbak, det var ganska nice att bara vara jag o Thomas. Han var mkt lugnare an vad han brukar vara... Pa kvallen stannade jag hemma, var sa himla trott plus att det var en massa regn o blast - nastan lite storm ute. Sa jag stannade inne.
Lordagen eller faktiskt hela helgen, gick i shoppingens tecken maste jag sag.
Lordagen borja som den oftast borjar, jag vaknar sleten som fa o maste ata natt innan boxningen. Val pa boxningen inser jag att jag nog har minne ungefar som en guldfisk - for pa en vecka har jag nastan hunnit glomma hur jakla jobbig lordagsboxningen faktiskt ar, haha, men det kommer liksom fram i minnet sa smatt efter bara nagra minuter och sa svettas man o sa svettas man lite till o tror att man kanske kommer avlida innan passet ar slut, o samtidigt ar det himla skoj! :)
Later kanske inte sa skoj, men det ar det!
Efter valbehovlig dusch akte jag till starbucks o hamta upp Ninni, den tredje svenskan i min lccgrupp. Det tog en evighet att aka till mallet, dar hon inte varit tidigare.
Lordagstrafik plus nanslags seriekrock (eller krock med nagra st bilar) gjorde att det tog lite extra tid, val framme fick vi kor nan mile for o hitta parkering! Hon hade heller inte besokt cheesecake factory sa det fick det ju bli! Saklart.
Efter mat i magen blev det shopping.
Jag inhandlade 2 jeans pa american eagle outfitters for mindre an priset av vad ett av paren skulle kostat! O det tyckte jag kandes som ett valdigt bra fynd! Jag inhandlade aven en lang tvarrandig typ vast... vet inte vad det hara plagget kallas egentligen, men jag gillart!
Jag inhandlade aven tval pa butiken med en massa goda tvalar, som jag just nu tappade namnet pa.
Alla redan har dom borjat med en massa julpynt, det var nice pa mallet!!
Kanns ju lite tidigt,  har ju redan varit uppe ett tag menmen, min familj har ska borja med julpyntet denna helgen, dom ska ha en massa gaster nasta helg, darfor borjar dom en helg tidigt. och det kanns som himla tidigt...
Ja, vad hande mer i helgen?
Jo, just det, pa kvallen dar blev det TGIFs o bia - sag Paranormal activity, den var helt ok, men inte sa laskig som jag trodde, antar att jag hade lite for hoga forvantningar...
Pa sondagen akte jag med Mikaela till Southside nar hon piercade 2 till hal i naveln.
Nar vi var klara med det smartsamma, akte vi till mallet, hojdpunkten under sondagen maste varit GODIVA! Jag alskar deras chokolad o tryfflar mums!
Nar jag o Mikaela gick skilda vagar i sondags begav jag mig till Kohls dar det just nu(da) var rea, sa jag kopte 2 trojor for priset mindre an vad en av trojorna kosta fran borjan.
Nu nar jag skriver om fynd, berattade jag att mamma hon kopte American Eagle outfitters pa Ullared?? Det var lite markligt tyckte jag, men tydligen inte...
Veckan i ovrigt har varit ganska gra.
Kickboxning o te pa starbucks efterat i mandags, det var nice!
Tisdagskvall var det lccmote pa starbucks, det var ocksa nice. De som arbetade dar var super nice o sa var det ganska trevligt att se alla aupairerna, aven om jag inte prata med alla, men anda.
Igarkvall var det kickboxning/mma traning. Det var himla skoj, for vi var inte sa manga sa vi fick ga upp i ringen - inte fajtas fajtas, men 2 st mot varann, den ena skyddar sig medans den andra forsoker fa in traffar. Det var skoj o jobbigt sa in i! Jag har aldrig varit uppe i ringen tidigare, sen korde vi nagra sjukt jobbiga magovningar dar uppe!
ojoj...
Ja, idag har varit en ganska vanlig dag far jag sag. Jobbade ca 1 h over idag, tror dock att min vardmamma tror det var bara 30 min. ska skriva upp imorn om hon inte redan gjort det.
Kanns som jag skriver mest om helgerna, men det ar ju da saker o ting hander... mestadels.
Nu till helgen ska vi aka till en riktig countrybar med mekanisktjur, pa lordag. Jag tror jag maste testa att rida eller halla mig kvar, jag kan ju inte vara pa en bar med en sanndara makapar utan att testa! Jo, jag kommer nog titta lite nagra omgangar, kanske dricka nan ol for o starka sjalvfortraendet o styrkan i benen, sen sa jaklar i blir det aka av :P eller natt?! det kan jag ju uppdatera med sen, forhoppningsvis nan bild, sa jag har bevis - sa jag maste halla mig kvar pa abaket tills nan tar en bild iaf, om jag nu inte chicken out!
Sanne o hennes roomiesar ska ha lussefest o det lat himla skoj, hon posta det pa fb, ca 3 minuter efter hon postat, deklarera jag att i'll be there! Later inte det som en skojsig fest? Jo!
O, sa ska jag o Mikaela kolla lite pa semestrar, vi vill ha lite sol o varme har vi bestamt!
Imorn om jag kan ta bilen, kanske jag ska ordna med bank. Far se hur dagen blir.
Nu om du orkat lasa hela vagen ner hit har, sa tankte jag meddela att jag ska forsoka uppdatera med lite mer jamna mellanrum, sa att jag inte behover skriva i en halvmil varje gang!
O, jag glomde ju skriva om idag, torsdag - eller snart fredag.
Mikaela kom ju o hamta mig o sa drog vi till Target dar det blev lite mera shopping! Trosor, strumpor o pjs blev ju inhandlat. O ett svart nagellack. Far se hur det kommer se ut.
Bara for jag vet att jag inte ska borja forran kl 11, kanner jag att jag har all tid i varlden pa att ligga med datorn i knat o inte sova... men, vet inte vad jag ska hitta pa nu egentligen, sa kanske lika bra att stanga dom bla o snarka.
Nattinatti, sov gott o drom sott nar ni ska.
O trevlig helg!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: towa

Shit vad du har fyndat! Rea är bra grejer :D



Hur gick det förresten på tjuren?



Kram!

2009-11-23 @ 01:19:11
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Ludde

Julpyntandet är igång sen någon vecka hemma hos oss nu :P Har till och med tvingats till att putsa fönsterna X__X



Tre hål i naveln ? :S.. Låter konstigt? :P

2009-11-23 @ 01:49:34
URL: http://muppenludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0