Fredag

Haromdan var det tal om att jag skulle jobba nu i kvall, men som tur var blev det inte sa.
Jag jobbade dock nagra timmar extra idag.
Jag skulle sluta vid kvart i tolv, men jobba iaf till tre. Da kom Nonna hit, sa det blev lite jobb men anda inte nar hon var har ocksa. Svart att forklara. Men, sa ar det heltenkelt.
Kidsen har varit hemma fran skolan idag med.
Det har blivit mkt lek nere i kallarn, som faktiskt ar stadad. Favorit leken just nu ar Transformers. O, jag far vara Mikaela hela tiden, alltsa tjejen i transformers spelad av Megan Fox, kanner mig ganska snygg nar vi leker :P tihi... For det maste ju sagas att hon ar het.
Jag ar saker i min kvinnlighet och kan latt konstatera nar andra girls ar heta o inte! :)

Igar kvall blev det te med Mikaela pa starbucks, det var faktiskt ett tag sen - kandes som det var jattelangesen, men det var det nog inte, bara att vi var dar sa ofta tidigare sa en veckas uppehall eller hur lange det nu var kande som en evighet :P

Idag eller nu ikvall, hon kanske redan anlant kommer Caro hit. Hon ska stay hos Mikaela. Och saklart ska vi hitta pa natt skoj med henne i helgen. Pa sondag har det pratats om att det kanske blir IKEA eller dragracing och jag tycker bada alternativen later mkt bra! :)

Idag ar Nonna har och det betyder att kidsen ar helt toppade. Kanns som dom gar pa speed eller natt. Helt otroligt. Skrik o stim hela tiden. Hopp, spring, lite mer skrik. Foljt av annu mera spring och skrik.
Finfint, dom springer runt o sjunger pa olika Kiss latar o slar med sina hemmagjorda gitarrer overallt!

Maste sag att Thomas ar jatteduktig och kreativ, igar gjorde han en ghostbustersryggvapen/ryggsack helt alena, och han ritar mkt och gor en massa bocker. Han gillar att gora masker och sma gubbar/pappfigurer. Det tycker jag ar skoj, men han har verkligen inget talamod sa blir det inte som han vill blir det mkt skrik och riva itu utbrott.
Bada boysen ar lite dramadrottningar :P Hihi... men jag har borjat vanja mig vid detta laget.

Jaha. Far se vad som hander ikvall. Jag skriver val en update pa sondag eller mandag.
Eller kanske rent av imorn.
Det enda jag vet bestamt hander imorn ar boxning kl 11. Utover det blir surprice eller natt.

Puss o kram och trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Sara! Nu va de länge sen igen! Hur är de med dig?? =)

2009-11-09 @ 00:29:30
URL: http://underthesamemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0