fredagen den 13...

...ar det inte da det ska handa massa laskigheter eller olyckor?

Hm, vi far se vad som hander. Tycker den borja ganska bra eftersom att jag nu ar ledig till kl 4pm, aven om det ar lite halvtjalligt att vara hemma utan bil.
Men, jag ska nog overleva. Det ar sa tradigt vader ute sa inte sa att man blir superpepp pa att ga ut anyways.
Jag har planerat ihopa en liten lista pa diverse saker jag ska syssla med till kl 3.55
Vill ni se min lista?
Om inte, sluta da o las! :P

1, ata frukost o sitta med datorn en stund (det haller jag ju pa med nu)
2, damma, dammsuga och badda rent.
3, stada toan.
4, fixa vid fotterna - det var ett tag sen, sa nar man har tid bor man ju passa pa. Mala naglarna etc.
5, stada/rensa ur gaderoben
6, om det fortfarande finns tid over, ta en liten nap.

Ja, jag tror inte det kommer finnas sa mkt tid efter det. Menmen, jag har ju saker o hitta pa iaf o om jag blir alldeles for uttrakad ska jag ringa Mikaela o leka med dom somehow.
I eftermiddag tankte jag att jag o Thomas ska baka litta cupcakes, blev valdigt inspirerad av Mikaelas bakande igar! Dock, blir det nog inte sa avancerade muffins har.
Far se om Thomas vill det. Pa fredagar ar det ingen homework, sa tankte jag att ar det bara vi hemma kan vi gora natt special, sa baka eller gora bok. Han alskar ju o gora bocker. Jobbar till 7, och jag vet inte vad som hander o fotter 2night...

If there's something strange in your neigborhood, who ya gonna call? Ghostbusters!!!
If there's something strange and it don't look good, who ya gonna call? GHOSTBUSTERS!

Efter det att jag o kidsen kolla denna filmen forra veckan o dom har sprungit runt o trallat just detta i en vecka, sa melodin satt sig pa min hjarna, who ya gonna call? hahah, hela tiden! spannande eller hur?

tihi

trevlig helg igen!

nu ska jag strax borja med stadandet...
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0