ganska typiskt mig...

...att ha som rubrik alfabet o vokaler och sedan helt glomma bort att skriva om just det! :P haha
ibland undrar jag om jag alltid varit sahara forrvirrad och inte riktigt komma till sak o irra bort mig fran poangen av det jag berattar? hm... antagligen sa har jag det. for jag kommer inte ihag natt annat :)

Ja, sa foregaende rubrik handla om att jag o lillgrabben fick klippa o mala idag, vi klippte ut alla bokstaver i alfabetet och sa skulle vi farglagga vokaler i rott o konsonanter med blott. Killen ar 5 o har ingen aning om vad som ar vad o vad skillnaden ar. Han kan inte alla bokstaver an och det ar ett stort problem for foraldrarna, darfor tranar vi varje dag en ny bokstav. Det gar sadar.
Idag nar vi skulle borja farglagga blev jag valdigt osaker. Hm, vilka var nu vokalerna, saklart vet jag det pa svenska aoua eiyao o sa behover man inte stanga munnen helt nar man sager dom, det kommer jag fortfarande ihag, det var det som gjorde att man kom ihag dom, eller att jag kom ihag dom nar jag forst larde mig dom. I en rasande fart utan att stanga munnen helt en enda gang.
Iaf, jag fick for jistanes googla de engelska vokalerna och jag hoppas det blev ratt! :P
nu ska jag kora sa.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0