Grattis Cicci 25!! (fast det ar tisdag i Sweden nar jag skriver)

Ja, alltsa sa fyller Cicci ar idag, eller om ni befinner er i Svearike nar ni laser, alltsa i gar! Hipphipp hurra! Om du laser vill saga :P

Denna helgen var super!
Den borjade ypperligt med Misfitskonsert, som var himla bra! Visa latar ev lite val snabba - om man jamfor med skiva... men anda. Jag blev sjukt imponerad pa sangaren som faktiskt klarar av att sjunga sa snabbt med tuggummi(hur manga g stavas det med? ar det ett ord bara -ser konstigt ut) i munnen!! :P
Trots att jag kan texterna till manga av latarna var det trubbel att sjunga med pa visa utav dom - men alla kunde sjunga med i deras woooaoww som finns i de flesta latar!
Det borja med nagra forband, varav alla var helt ok - ett som vart lite battre an dom andra, ska se om jag kan ta reda pa namnet - mitt minne sviker just nu!
O, tillslut droppas skynket som gomt Misfits grejs - o jistanes vilka stora trummor!! Eller, jag akn ha inbillat mig, men dom sa gigantiska ut!
Dom spelade bade aldre o nyare latar och nagra nya latar som dom slappte nu har jag for mig att han sa.

       
Ja, som ni kanske ser blev inte bilderna fran konserten sadara jattebra, men det var iaf bra drag pa publiken - det ser ni pa alla hander i luften. Bild nr 3 maste vara min fravvo bild fran kvallen, man ser scenen sa tydligt!!


Efter fredag kommer lordag.
Sa aven denna helg, den enda skillnaden var ju att denna lordag var Halloween.
Detta firades i CT hemma hos Sanne&co, o det var superkul. Jag och Mikaela, som efter lite overtalande foljde med tog bussen in till Port Authority. Jag sag inte klok ut under resans gang, eftersom jag tvinnade haret sa det skulle bli lite krusigt, lockigt pa kvallen!
Sahara sag jag o Mikaela ut pa bussen dit!


Och, fall ni tycker att jag sag ju ungefar lika klok ut som vanligt, sa kan det vara att det kandes varre an det kanske ser ut pa bilden! Man ser inte alla bulor lite har o var som stack ut!

Ja, vi borjade med att dressa om nastan meddetsamma nar vi kom dit. Forvandligen var skoj!
Och festen saklart lika sa. Alla var utkladda!
Det var forfest, som drog till Black Bear dar alla ocksa var utkladda. Paul vann basta utkladnad! O jag ar inte forvanad, han ar en Halloween McGayver och hade en jattefin/cool outfit som gjort sjalv!!
Det blev litta efterfest. Och sondagen spenderades validigt slappt med en massa film, men jag maste sag att jag madde super i sondags, jag var chokad! (eftersom jag kind of blandade hejvilt med ol, vin, champange)
Still am. Enda var att jag blev supertrott pa resan hem.
Det enda jag angrar fran festen, ar att jag glomde kameran pa Sannes rum!
Men, en bild pa mig sjalv har jag - dock inte en sarskilt jattebra en, men den far ju visas sa ni far se min outfit!



Med risk for upprepning maste jag sag att det var en kanonhelg!
Med tidsomstallning. Sa nu har vi vintertid in this country ocksa!

Ikvall var jag pa kickboxning! har inte var pa gymmet pa 1,5 vecka pga av min onda hals. Den ar ganska battre nu, bara lite hosta kvar, sa jag korde ett pass o svettades grymt mkt! Kandes bra efter alla onyttigheter denna helg! Dock blev jag lite mer hostig under passet o efterat.
Tankte att jag aksnke far ga till doktorn om det inte blir bra denna veckan, just in case!

Ha det super och hoppas alla far en nice vecka!

Hanger er facebook sig ocksa mkt? eller ar det bara min? om ni har nan vill saga...

jaja.

puss kram hej

xoxo
sara

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack tack!!:)

Postat av: towa

Sweet outfit hörru! Och mycket härliga konsertbilder också. Blir så galet sugen på konsert när jag ser sådana bilder :D I synnerhet Misfitskonsert då, haha. Repeatade gamla misfitslåtar och Tiger Army två timmar i bilen idag, men jag gissar att det inte riktigt measure up till en faktiskt konsert :P

Kram!

2009-11-04 @ 00:31:25
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0