Grattis Pappa!!!

Jag tillagnar detta inlagg till min kare far!
Jag har varldens basta foraldrar, och da betyder ju det att jag bland annat har varldens basta pappa! Och den 26 november ar hans dag!
Sa grattis pappsen, jag hoppas du far en toppen dag!
Saknar er bagge, mina bastaste foraldrar!
O, till alla andra far jag sagca Happy Thanksgiving!
Ikvall blev det starbucks med Mikaela och innan dess besokte jag cvs o framkalla ca 100 pics, det var nice! still is faktiskt...
jaja, nattinatti
sov gott o drom sott mina vanner, o ja, till er som jag ev inte kanner ocksa! :P

Kommentarer
Postat av: pappa

Tack så mycket ha en trevilg thanksgiving Saraklara.PUSSoKRAM

ps. Mamma hälsar med.Skall sant lägga upp nya bilder på oss 34 kg mindre.

2009-11-26 @ 17:21:48
Postat av: towa

Shit vilken ångest jag fick när jag läste din pappas kommentar nu, MINUS 34 KILO (Sjukt bra jobbat!) samtidigt som jag sitter här och trycker i mig marabou. Haha. Ush.



Lip plumpern funger ASBRA, och jag måste verkligenverkligenverkligen få ditt banknummer nu hörru! MAILA MIG! Glöm nu inte det.



Kram!

2009-11-26 @ 22:20:54
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0