tisdagen den 10onde november

Da var det tisdag.
Jag blev idag upplyst om att mitt foregaende inlagg inte riktigt vart helt - att det sluta mitt i. Jag fick saklart aterga till min blogg och kolla by my self, och mkt riktigt slutade det hela med "I gar blev det bowling pa ett stalle i" o sa kan man ju inte avsluta.
Sa, nu ar det ju inte igar langre, men i lordags kvall blev det bowling pa detta stalle, Majestic Lanes i Woodbridge. Det var skoj som attans! Vi holl pa i 3 timmar! Det blev tjejerna (jag, Caro o Mikaela) mot killarna.
Jag kan ju meddela pappa, att du kanske inte varit helt impad, men jag slog iaf girlsens score! O en runda slog jag aven en av killarna! :) Kandes som det gick battre o battre, sa hade vi bara fortsatt sa hade jag sakert sopat banan med alla :P (eller inte)
Till bowlingen blev det en heldel ol - fler an bade jag o Mikaela hade tankt, men det var ju sa gott o skoj! :) sa det var nog tur att vi bara bowla i 3 timmar! :P

Efter bowling sa begav vi oss till en bar, och nar den stangde blev det en mini efterfest hemma hos Nick, en av killarna som var med pa bowlingen utan att bowla pga skada.
Dar forsokte vi lara ut lite svenska till folket, det gick ju sadar. Jag kanner att folket som var mest entusiastiska(hardword!?) att lara sig ev var dom inte kom ihag natt alls pa sondagen! :)
Det var en riktigt skoj kvall far jag sag!!

Pa sondagen, vaknade jag med lite ont i huvudet av nan anledning (?), sa jag tog det ganska slappt hela dagen.
Med frukost/lunch/middag i ett pa friendlys. Smakade mumma, at flundra eller spatta var det nog - eller ar det egentligen samma slags firre?
Gott var det iaf.

Sedan blev det en Cold Stone med Mikaela! Och sa tog hon med mig till Union Beach dar vi beskadade NYC skyline, vilket var jattefint! Det var stjarnklart sa man kunde enkelt se hela city! empire state o brooklyn bridge var vad man sag bast! Hade ingen kamera med mig, plus att jag tvivlar pa att det blir nagra bra pics nar man tar pa sant avstand i morker... Iaf med min kamera.
Men, det var mysigt!

Igar, alltsa mandag, fick jag jobba en timme extra. Lagom skoj. Sedan blev det kickboxning med Cathy! Och det kanns i kroppen idag vill jag lova. Sarskilt i armarna!
Och kan ju meddela att bowlandet kandes i hoger underarm! Hihi, kanns som man ar valdigt otranad, men det blir ju sa nar man inte brukar syssla med bowling o anvanda sig av just den muskeln antar jag. Plus att min planka i lordags och boxningen fortfarande kandes i kroppen sa gardagenspass kandes himlajobbigt - aven om det var skoj!
Efter gymmet blev det en vanda till Starbucks for en kopp gron te.
Idag har det varit en ganska gradag och jag har kant mig himla trott.
Jag ar ledig just nu for att strax borja jobba igen. Det ar namligen CCD ikvall, jag horde nagot innan som fick mig att tro att kanske lillpojken ska folja med... det hade varit nice :)
Men, nu har ju ingen av pojkarna atit middag an o dom maste aka inom 20 min. for att inte komma forsent. Vanligtvis nar jag jobbar sa har dom atit vid detta laget, menmen.
Far se vad som hander helt enkelt. Kanns som om jag borjar bli hungrig iaf, far kanske se till o ata natt.

O, Towa - det tar lang tid att ta ner allt halloweenpynt, det ligger hogar lite overallt med saker som ska ner i ladorna, kanns som dom hade pyntet upp i ca 2 veckor. Nagra pumpor stannar ev kvar till Thanksgiving misstanker jag, men vet inte... Valdigt mkt jobb. Nasta ar ska dom ha annu mer! For dom koper pa sig varje ar pa rean :P hihi

Over and out.

Ha det finfint!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Ludde

Hahaa, bowling är nog en sport som verkar gå i släkten ;) Vad fick du på seriena då? Du kanske ska börja ^^ ?



Jag har svarat på dina frågor på bloggen nu :D

Hoppas allt är bra med dig kusinvitamin :D

Kram

2009-11-12 @ 22:24:41
URL: http://muppenludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0