Tisses o pappas dag!!

Det ar farsdag i Sverige idag, uppmarksammade jag lite sahar sent pa eftermiddan.
O, da vill jag ju saklart konstaterar sa att alla vet att jag har varldens basta papps, nagonsin! Hade inte kunnat ha en battre pappa! :) Hoppas du haft en bra dag pappa!!
  

O, sen ar det ju aven Tissolf fodelsedag i dag. Sa hipp hipp hurra pa din fodelsedag!
Tjoho, tank vad tiden gar fort, nu har vi kannt varann o varit kompisar i sisadara 20 ar!! For Tissolf var 4 ar nar hon kom fran sitt gamla dagis i Floda till mina fina avdelning som just da hette bruna, och som doptes om till Bamse lite senare! :)O,  det blir ju 20 ar eftersom Tisse fyller 24! Hoppas du hade en underbar dag!


Denna helgen har varit himla trevlig.
Fredags kvall blev det att vi akte till en irlandskpub i Keyport. Jag, Micca and Caro. Det blev en ol o snackelisnack - det var nice att ses o pratas! Lordagen borjade vi med boxning och Caro foljde med och provade pa!
Jag klarade for forsta gangen att halla plankan i 1 minut utan att ga ner pa kna eller andra position!!! Fatta vilken lycka, den andra omgangen klarade jag inte riktigt, fick ga ner pa kna o halla den, men jag holl den iaf!!!
Sa jag ar stolt! Jag vet att en minut inte later sa mkt, o for en valtranad person ar det nog inte sa svart -  men for mig som inte klarat det innan, blev jag very happy!
Jag fick skjuts hem fran traningen, och nar dom slappte av mig tog vi en paus, och gjorde nagra kullerbyttor, hjulningar och Mikaela testade att sta pa hander! Jag lyckades faktiskt hjula, det trodde jag inte - jag har dock lite problems med landningen, det tals att trana pa! Ett nytt mal jag satt upp ar att aterigen kunna sta pa hander - jag kunde det pa gymtex, jag var tom bast i min grupp pa att sta langst pa hander vid ganska manga ganger! :)

Igar kvall blev det bowling pa ett stalle i

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Sara tack för hälsningen jo jag hade en jättebra dag. Jag vilade ju mest men det behövdes efter ullared...

2009-11-09 @ 16:45:39
Postat av: pappa

Missade PUSS o KRAM

2009-11-09 @ 16:48:13
Postat av: pappa

Missade PUSS o KRAM

2009-11-09 @ 16:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0