Back on the surfingside of life!

Japp, nu efter lite mer an en vecka har jag ordnat sa vi aterigen har internet...
Och det kanns valdigt skont att kunna kolla sin kara fisbok, o lasa sina vanners bloggs o ja, kolla sin email o googla litegranna! Eller, wikepedia lite, som jag brukar syssla med en heldel pa sistone.
Tjoho iaf.

Detta kommer inte bli nagot sadar langt inlagg eftersom jag kommer snart behova ga o byta om och fixa lite grejs innan kvallens KICKBOXNING! O, det ska bli himla skoj o svettigt. Tror det blir en kopp gront te pa starbucks efterat ocksa! Det blir niceigt. Jag o Mikaela brukar ju hanga dar, o vi har alltid natt o prata om.

Dea, btw - om du laser detta inlagg sa var jag pa Typeonegativs spelning, det var helt ok! Jag har inte lyssnat sa mkt pa detta band i mina dar, men hey, jag ar alltid oppen for (nastan) all slags musik.
Efter konserten (eller under) kom jag fram till att latarna ar valdigt langa, i ganska langsamt tempo sa hela konserten kandes nastan som en hel lang lat. Sangaren liknar Frankenstein och anvande sig av en Carolaflakt!! Dock, var hans har lite for flottigt/svettigt (svart att avgora)for att sveja sa som Carolas har gor.
Jag stod valdigt langt fram i borjan av konserten men fick ga bak igen, eftersom en hel massa jackasspeople enjoys att sta i ring o knuffa pa varann, in i andra personer eller helt enkelt overallt! O av nagon javla anledning sa ar ju nastan alla dessa knuffa/springa runt/hoppa/stora sig personer 2 meter langa killar som inte vager under 100 kg. Eller sa kandes det iaf o vakterna var val sadar, sa jag blev lite skraj o tankte inte riskera min halsa... sa gick back instead. Det var en supernice night, Mikaela traffa en pojke, som hon numera titulerar boyfriend, eller iaf sa gott som! :)
Ja, o sen sist jag skre vet jag inte vad som hant.
Jag har kopt present till Matthew, som fyllde 5 igar och jag forundrades av alla leksaker som finns idag!!! (eller kanske special i detta land?)
Jag har atit riktigt god grekmat pa ett ganska sunkigtstalle med Mikaela.
Jag har druckit hallonol, som var himla god. Och aven annan ol.
Besokt en recordstore, med en massa cdskivor, LP, magazins, bocker, dvder, ja etc.
Jag har varit pa gymmet.
Jag har shoppat lite.
Jag har sakert atit pa cheesecake factory.
Jag har definitvit varit pa starbucks en massa o druckit gront te!
Jag har smsat en massa med Mikaela och aven hangt med henne en massa.

Sa mkt jag gjort, som jag inte kommer ihag ocksa, kankse? eller nej, det dar var nog det mesta. Nastan.

Pa sondag blir det kalas for 5 aringen. Pa fredag blir det aterigen starland. Lordag vet jag inte, jag ska ringa Sanne, for planen var att jag skulle aka till henne, men nu ar jag inte saker pga kalaset, som jag inte alls tankte pa nar jag prata med Sanne sist!
O, jag har inte varit i CT pa hur lange som helst. Sa jag vill verkligen aka dit!
O, sa tanker jag att jag ska dra in till staden ocksa, nu nandag snart.

Hepphepp.

Dags att fixa infor la kick!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: towa

Åååh, hallonöl låter skitgott!

Hatar alla idioter som skall hålla på och drägga framme vid scenen. Jag har lite svårt att förstå nöjet i att medvetet hoppa in andra människor. Känns liksom lite som att det är dags att skaffa sig en vettig hobby om det är det roligaste man har att göra en friday night. Konstigt att inte vakterna säger ifrån :S



Ha en bra dag!

Puss och kram.

2009-10-22 @ 13:01:02
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0