Birthdayparty avslutar denna helg.

Ja, idag har det varit kalas for hela slanten. 5 arskalas, vilket betyder en massa barn. Vilket betyder inte en lugnstund pa hela dagen. Eftersom innan kalas ar det valdigt stressigt, jag antar att det ar sa i manga familjer, man ska stada o fixa innan gasterna kommer, mat ska fixas allts ska ordnas o alla ska vara fina... ja, det blir ju stressigt. o nar alla gaster kommer, mestadels barn sa blir det alltid lite kalabalik :) Skoj, men nu ar jag trott.

Glomde ju skriva i forra inlagget vad jag sysslat med nar jag inte hade internet - jag spelade MAHJONG ett mkt beronde framkallande spel. Upptackte jag. Jag kande mig lite som mamma & Inger. Jag har for mig att bade min mamma o moster varit lite spelberonde framfor datorn med diverse kungar etc! :P


Sen forra inlagget har vi varit utan internet igen, kanns som det kommer o gar lite som det kanner for.

I fredags kvall var det starland igen. Kanns som vi borjar bli stammisar :)

Forsta bandet som spelade, var ett band som spelade rage against the maschine latar o dom gjorde ett valdigt bra jobb! Pearl Jam bandet var nr 2 o dom var helt okej, men inte lika bra som det forsta bandet os a avslutades det med latar av Alice in chains. Det var en trevlig kvall i allra hogsta grad maste jag sag!

I gar blev det en tripp till mallet och jag inhandlade ett par jeans o en hoodie fran american eagle outfitters! O jeansen, var i en stlk mindre an jag testade for inte sa lange sen o faktiskt 2 stlk mindre an vad jag kopte i mina jeansshorts nar jag kom hit!
Dock var ju det i en annan affar men iaf! :)
Efter mallet bar det av till en kareokebar, det var himla nice. Ett stalle som kandes lite mindre "fint" o mer som en riktig bar med riktigs manniskor o stammisar! :P Skon atmosfar o mkt god sandwich!
Pa vagen hem kom vi lite vilse, men tillsut hitta vi till Freehold. Bade jag o Mikaela blev lite nervosa eftersom tanken var nere pa det roda, det var morkt o vi hade abslout inte en aning ok var vi va! Hiihi, fast det behover ni ju inte beratta for nan! :P Hihi...

Idag har det som sagt vart kalas. Jag har i princip jobbat sen jag vaknade. Ja, det far jag nog sag att jag gjort. Det har varit himla trevligt anda. Med en massa mat o kakor o tarta. Jag forsokte att inte ata for mkt, men nar det ar sa gott tar jag garna om! :P
Yay.

Nu ska jag snart kora en svang till Starbucks. Sa jag far lite break fran huset o familjen denna sondag.

Ha det finfint allihop!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Dea

Fan va ja blir avis, har aldrig sett dom live själv. Dock spelar ett annat favvoband på KB den 29:e nästa månad. Paradise Lost! Ha det bra:)

2009-10-26 @ 18:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0