en aupair behover vara flexibel...

... och bor inte ha nagra storre problem med schema andringar.
hah, jag klagar verkligen inte, inte nar det ar pa detta hall.
min vardmamma kom hem, instressandes som om nan trillat av pinnen, men det var bara att hon bestamt lektraff med en vaninna i en park och hon var inte helt ovanligt lite sen.
jag som precis skulle borja laga middag (spicysoup- spaghetti kokade i kycklingbuljong o lite kryddor) blev helt paff o fattade forst inte vad det var hon stressade om.
det var alla matvaror hon inhandlat o hade i bilen, hon behovde hjapl med att bara in dom och aven hjalp med att fa ungarna i bilen.
jag packade in varorna och gick ut med lite sopor - ja lite sandara smadetaljer.

nu sitter jag alltsa har, har textat lite o pratat lite i telefon.
:)

imorn ar det fredag och nu ar jag pa stralande humor!

det enda som skulle kunna gora mig mer happy var om jag hade min piratoutfit fardig o va typ miljonar! :P haha.

jag vet, man blir inte lycklig av pengar - men det hade underlattat litta o va rik! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0