fan

fan vad jag blir irriterad.
jag pratar med min vardmamma innan dom aker, om att jag planerar att aka o mota en ny svensktjej, som just nu sitter pa starbucks o vantar pa mig. nar jag fragar om bilen, sager min vardmamma att hennes man ska komma hem vid 20 o att jag kan ju gora planer efter det.
ha.
nar han kommer hem vid 20,20 nar mina planer redan borjat, sa har han inte jettan med sig utan den stora sa kallade trucken med sig och den ska man ju inte kora for mkt med da milesen ar for hoga.
av nan anledning har da dom bytt bil o satt alla barnstolar och dylikt i den lilla bilen och vardpappan kort hem med den stora.
sa nu nar jag planerat att mottas denna stackars tjej som nar jag ringde, stod utanfor o vanta.
far jag vanta tills den andra bilen kommer hem, dom skulle ju bara hamta natt o jag vet nog hur det gar till.
o, jag undrar varfor tog inte pappan med sig barnen. pappan sa for ca 10-15 minuter sen att dom skulle komma om ca en kvart, och det ar ju ca nu.
o sa ska alla ungar kom ur bilen, och sa ska jag kora dit ocksa. och sa far jag ju inte ta den stora bilen.
detta suger... jag tankte skriva nagot dumt ord, for jag ar himla arg just nu.
skulle vilja skrika o skalla. men det hjalper ju inte.
far helt enkelt ta med en superbra skiva o lyssna pa i bilen sa jag blir pa bra humor igen innan jag traffar ninni.

andas djupt, lugnt. ta 10 lugna andetag.
haha, kanske hjapler?

Kommentarer
Postat av: towa

Herrejävlar vad stört. Och respektlöst också, faktiskt. Kom du iväg sedan?

2009-10-29 @ 07:30:19
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0