guldklimp...

...ja, jag tror bestamt att stallet dar vi sag inflames ar en guldklimp titta sjalva har! supernice indeed.

Denna veckan har gatt ganska snabbt maste jag saga, fast den ar ju lite extra kort eftersom att jag ar ledig imorn - pa Kims fodelsedag! Grattis hoppas du far en superdag!! (om du laser denna blogg:P)

Var pa kickboxning igar kvall o det kanns i dag kan jag meddela, attans vilka tunga ben jag har - sarsklit nar jag ska ga i trappor! Det blir kickbxning imorn ocksa, med Kathy - som ar stenhard!! Ajaj, pa lordag nar det ar boxning kommer jag antagligen inte kunna rora mig!

Imorn aker familjen ivag, dom har biljetter till KISS, eller pojkarna o pappan, o sa deras kusiner o deras pappa. Ganska nice sueprice for kidsen, skulle jag vilja sag! Jag hade garna gatt pa kisskonsert o haft forstarads platser, tycker KISS har gjort en massa bra latar! Barnen blev himla glada ikvall nar dom fick reda pa vad dom skulle gora...
Jag blir imorn ensam hemma, eller fran nangang vid middagstid, jag ska ju trana kl 12 - jag fraga idag om bilen. O, sa ska dom stanna over natten dar, sa det blir home alone! Jag tror att Mikaela kommer hit o sa ska vi ha girlsnight, det blir niceigt!

Jistanes vad tiden gar snabbt, nu ar ju kl nastan 24. Jag borjar bli trott, borjade jobba lite tidigare an jag brukar, och man marker skillnad i trotthet, aven om det bara ar 40 minuters tidigare...

Imorn aker Elise back to Norway. Maste sag att en vecka gar supersnabbt.
Sa, jag guess it blir mer svenska igen, hahha - min engelska later mer svengelsk nu an innan, eftersom det blir sa mkt svenska!

O, macken dar jag koper telekort sa jag kan ringa hem har problem med sin apparat som dom anvander for att aktivera korten, det har dom haft lange nu!! gatt in o fragat en massa ggr o alltid samma svar, nastan. I dag rekommenderade damen mig att aka nan annanstans o att det fanns mkt battre o billigare dar, fast vet inte- jag testade inte, stallet hon prata om lag lite langre bort. Fast, jag ar lite skeptisk for hon visste inte vad Sweden var, jag fick helt enkelt tell her "a caountryyy innn Euurop!" med min svengelska :P

Denna vecka har det blivit extra mkt starbucks kanns det som, jag har borjat dricka gront te nar jag ar dar, kanns super nyttigt - iaf om man jamfor med frappocinos eller andra drycks som dom har dar!

Tjohopp, nu tankte jag kanske undersoka nagra fa grejs till. Innan jag ska sova.
Eller kanske jag vantar tills imorn nar ogona inte gar i kors!
Ha det super alla.
Puss o kram
 

Kommentarer
Postat av: towa

Gött att vara ledig! :)

Hälsa grattis till Kim!

Kramkram!

2009-10-09 @ 11:13:07
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: towa

Hej! Kom precis hem och såg att glosset hade anlänt :D Kladdade på lite på en gång och det har bara suttit på i kanske fem minuter men det får redan betyget VG iallafall! Återkommer med bättre review lite senare, haha.



Har du hunnit kika rätt på dina kontouppgifter än?



Hoppas allt är fint!



Kram!

2009-10-12 @ 14:04:50
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Dea

Missa inte Type O Negative nu på fredag!

2009-10-12 @ 14:52:31
Postat av: towa

Sara, nu har du ju inte uppdaterat bloggen på en hel vecka!

2009-10-16 @ 20:04:10
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: towa

Jodå, glosset fungerar! Det blir ju ingen silikonvarning, men det plutar till dem lagom mycket! Och det sticks inte alls så mycket som jag trodde att det skulle :P Skall fixa någon bild så du får se :D

Puss och kram!

2009-10-21 @ 13:28:53
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0