halloweenkostym inkopt!

Ja, idag har jag alltsa efter att provat i ja 4 eller 5 omgangar en massa olika kostymer inhandlat en piratkostym. Det ar en rod och svart kort - med betoning pa kort klanning med nagot som liknar en korsett. Jag far helt enkelt fotografera och lagga upp bild.
Jag angrar mig lite, for det fanns en annan piratkostym som jag sag helt jattesnygg ut i om jag far sag det sjalv - men, sedar att da kom sm(/n)alanningen fram, den kostymen kostade namligen 89 dollar, och det tyckte jag var i hogsta laget for en kostym utan nagra tillbehor. Det har ju inte denna jag kopte heller, egentligen men priset var lite battre. Nu ska jag bara figurera ut vad jag ska ha till - skor, pirattillbehor sa som doskallar o liknanade.
Pa sjalvaste halloween blir det partaj i CT hos Sannepanne! Och alla som kommer dit maste vara utkladda och efter det ska vi somehow bege oss till Blackbear. Det kommer bli skoj, nu ska jag bara komma pa mina tillbehor. Mikaela ska folja med ocksa! Hon testade en outfit och kopte den. Jistanes sa enkelt det verka. Jag testade stovlar o grejs dar i butiken, men bara att konstaterar att mina vader inte ar stovelvader och det kanns som dom blivit storre sen jag borjat med boxningen...kanske inbillning?

Ja, och jag har inte kunnat trana sen i onsdags. Da jag tranade fast jag hade ont i halsen. Sedan googlade jag lite, vilket jag borjat gora mer o mer om alla mojliga grejs - oftasta mindre viktiga.
Men, iaf sa googla jag om ont i halsen o traning och det jag laste var att man inte ska trana med halsont eftersom man pa natt satt kan fa hjartinflammation eller natt snarlik o kola vipen. Det vill jag ju inte riskera. Jag hoppas verkligen att mitt halsont ska vara helt borta imorn sa jag kan ga pa kicken, men, som det kanns nu sa tror jag inte det blir nan traning.
Far se, man vet ju aldrig!

I morn ska jag jobba 8-18 sa jag borde snart sova...
Ska kanske traffa en ny svenska imorn, det blir nice, hon har varit har ett tag sa det arverkligen pa tiden.
Pa torsdag vet jag inte vad som hander.
Pa fredag blir det av till Starland igen och MISFITSkonsert, det blir skoj tror jag!
Sedan ar det da Halloweendags och somehow kanns det som det kan bli lite stress pa dan innan vi val kommer till CT. Saklart far jag ju skriva en update about that later. Alltsa om helgens bravader.

Kanns som jag mest skriver om helgerna. Hm, kanske skulle testa skriva varje dag? Jag testar nu fram till iaf fredag. Behover ju inte bli sanna hara monsterlanga inlagg da.

Puss o kram o god natt, sov gott!

Kommentarer
Postat av: towa

JA, skriv varje dag :D Jag går in flera gånger om dagen och hoppas att du har uppdaterat, haha.



Åh, och jag förväntar mig en detaljerad beskrivning efter konserten på fredag!

2009-10-28 @ 14:11:38
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0