hejhopp halloweenparade

da var det fredag.
jag jobbade idag mellan 8 - 1 efter 1 blev det av till killarnas halloweenparade i skolan.
det var nice, alla barn var utkladda och gick runt pa en fotbollsplan dar foraldrana stod i cirkel och fotograferade.
oj, sa manga gullig barn det finns och roliga outfits!
efter det akte vi med en av min vardmammas kompisa Melissa, och hennes dotter o mamma till en dinner, det var nice - jag at gyros pa greksallad! dock tycker jag nog att jag sjalv gor greksallad godare! :P

det ar fredag.
pa progammet star det lite stadning, lite packning, ivid gorning och sedan MISFITS, det blir skoj!
imorn blir det av till CT, vet inte riktigt hur dags.

igar kom mikaela hit o kolla pa min outfit och efter det akte vi till target sa jag fick lite mer piratgrejs inhandlat! :P

sa nu ska jag borja fixa litta.
imorn blir en stressig dag sa update om helgens bravader kommer antagligen inte forran mandag.
trevlig helg o happy halloween!

puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, hur var Misfits?

Ta bilder på din outfit och visa! :)

Puss och kram!

2009-10-31 @ 13:57:44
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0