In Flames o sedan den samsta lordagen hittentills!

Yay, fredagen var en utomordentlig bra start pa helgen. Vi besokte namligen Starland Ballroom dar IN FLAMES spelade, det var aven nagra forband som ocksa var ganska sa bra.
In Flames holl en sjuktbra konsert, jag tyckte det var toppen!! O, man blev ganska patriotisk eller vad man ska sag nar man horde svengelskan mellan latarna! :)
O, nu nar jag skickade pa en av skivorna ser jag att skivbolaget ligger i New Brunswick o det ar ju jattenara har! Skoj!!
Och, ja, vi kommer absolut dra till detta stallet fler ganger. Hur nice som helst o priset var bra. Och, hor o hapna det var ingen ko till the ladiesroom - kanske berodde pa att det var manga fler killar an tjejer dar, men anda - det ar kryss i taket pa ett utestalle om man inte behover sta i ko pa tjejtoan! Det, kanske var att fler killar gillar In Flames - jag vet inte. Vi fick, tror vi gratis biljetter till den 23 oktober o da ar det natt Titans of Tribute  o sa stod det Alice in Chains, Pearl Jam o Rage Against the machine - call me crazy, men somehow tror jag ju inte att dessa band kommer dit, men antagligen ar det nan tribute till dom kanske? hm... Vi far se, det kommer bli skoj iaf!
O, efter konserten akte vi o kaka pa IHOP, det var gott och ganska onyttigt mitt i natten!

Ja, kanske ska beratta om lordagen... Som faktiskt borjade bra med ett valdigt svettigt boxingpass! O, det kanns som det var mer svettigt efter de hela 3 olen kvallen innan o nattamaten! :P
Ja, iaf.
Efter dusch o iordning fixande skulle jag kora till Starbucks o for att mota Mikaela o Elise(som ar pa semester en vecka). Men, bilen var inte hemma, sa fick vanta lite o tillslut sager pappan i familjen som var hemma att jag kunde ta trucken att kora o hamta bilen.
Vilket jag borjade gora, bara det att min vardmamma sett mig komma korandes o kort efter mig hela vagen o hon var inte glad att jag inte la marke till henne!! Plus att hon sa att jag korde for fort, vilket jag inte gjorde. Men, det spelar ju ingen roll vad jag sager, for om hon tycker natt sa ar det sa. Fast, jag spelade lite for hogmusik - In Flames ar svart att spela lagt!
Ja, iaf efter lite skall byter vi bil o jag kor till mallet istallet, eftersom de andra tjejerna redan kort dit eftersom det tog en stund for mig och bilen.
Det blev Cheese Cake factory, mumsigt varre! Absolut en av mina alltime favoriter! Jag, oroade mig dock lite medans vi at, eftersom jag tyckte det var mindre skoj att mitt bilkorande blev ifragasatt och aven att mina vardforaldrar kanske tappat fortroende for mig. Oh, well.
Vi bestammer oss for o kora hem till Mikaela o kolla film. Jag maste alltid hora sa det ar okej, om jag ska kora nanstans, sa jag textade o efter ett tag testade jag ringa o efter ytterligare ett tag bestamde vi oss for o kora o lamna min bil, sedan kora till Mikaela.
Mikaela drove the backway home, o dar hittar inte jag riktigt (o vi hade inte parkerat nara varann) sa jag korde gamla vanliga vagen hem. 40 meter utanfor developmenten kor jag pa natt pa vagen, det sag ut som en stor sten, men jag hann inte gira for den, eftersom jag inte sag den forran mktmkt nara bilen. Och det lat hogt. Och jag svor hogt. Och vevade ner rutor o korde sakta. Och det lat inte bra.
Iaf, kor jag vagen in i developmenten very slow och nar jag kommer fram ar det bara att konstatera 2 punkterade dack.
Ojojoj, jag freaked out lite grann, o grat o ja. Ni, kanske kan se de framfor er. Med, en hel del svordomar.
Jag fick ringa till Roseann. O det var inget skoj.
Ja, resten av kvallen spenderades hos Mikaela o vi kolla Fast and Furious, den var bra-  dom lyckades kora o hoppa o slira med sina bilar utan att fa punka dock! :P

Ja, idag har jag kort med trucken efter Anthony som korde Jettan med de 2 punkterade dacken till verkstan. kan sag att det rok ratt bra o luktade en heldel om dom dar dacken. Och jag sag hur pengarna flog ivag!

Dack ingar inte i forsakringen. Jag visste att forsakringens sjalvrisk lag pa 500 dollar o att om natt hander nar jag inte jobbar med bilen, sa far jag betala det sjalv. Sa i garkvall tankte jag, ok fine 500. Men, nar jag kom hem fick jag reda pa att forsakringen inte tackte o dom trodde det skulle ga pa runt 700. Plus, att dom ifragasatte handelseforloppet - sa som jag berattat o det kanns som dom inte tror mig riktigt. For pappan i familjen tror jag kort upp pa nan kant o det gjorde jag inte, o om jag gjort det, sa hade jag ju sagt det - det ar ju samma pris anda! Eller vad man ska sag.
Iaf, vi var ju hos verkstan, o nar vi kom dit sa var framdacket helt fordarvat efter farden dit.
Men, gubben dar som var very nice btw, sa att i varsta fall skulle det ga pa 590 dollar. O, det ar ju battre an 700, sa jag blev lite lattad. Bara 90 dollar mer an jag trott... men, far exakt pris imorn.
Plus, att jag inte kanner att jag var sa dum som fortsatte kora, nar han korde hela vagen till verkstan med punkan!! Jag trodde vi skulle satta pa reservdack iaf pa ett av dacken, men nejda.
Vad man brukar gora i sanna situation vet ju inte jag exakt, for jag hade ju ringt pappa! Menmen.
Det kanns bra nu, aven om det ar javligt sura pengar. Dom var himla snalla imorse och bagge har sagt sa lange du ar ok, och klarat dig, sa ar det det viktiga.
Rent pengamassigt, kommer jag inte kanna det sa mkt, eftersom jag inte fatt lon pa 2 veckor, ar det ju bara att jag inte far dom pengarna, o sa lite till. jag ska ju fa pengar nasta helg. Eller, jag ska men det vet man ju aldrig, sa som det sett ut de sista gangerna. Men, dom sa att jag inte behovde betala allt pa en gang, men om det inte ar alldeles for dyrt, kanns det bast att ha det over with!

Jaja, sa darfor var gardagen den varsta lordagen hittentills. Men, tankte att det som inte dodar, gor dig starkare eller fattigare :P
Tjoho.
Far val se hur det ends up med allt.


Nu borjar jag bli hungrig, aknske ska ga o se om det finns natt att ata.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: towa

Eeeh... Körde han bilen till verkstaden med två punkterade däck när det fanns reservdäck? Låter helt insane :S

2009-10-04 @ 18:30:07
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: towa

Ah, kanske har med inch vs. mm-verktyg att göra eller något. Tycker bara det låter obehagligt att köra en bil när man vet att det är punka :S Osunt liksom. Fast jag vet inte, skall man ändå byta däcket så är det kanske skitsamma :P

B.t.w, jag är så sjukt avis på ditt nya konsertställe, du MÅSTE dit den 30e oktober! DU BARA MÅSTE!

2009-10-05 @ 08:01:17
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0