onsdag - mitt i veckan

Tjoho.

Da var denna dagen pavag att ta slut.
Min hostdad kommer hem snart, han skulle komma hem vid 20 och da ska jag ta bilen o driva till Starbucks.
Dar ska jag mota Ninni, en smalandska som kommit hit som aupair hon med.
Mikaela kanske ska infinna sig dar ocksa, det tycker jag! Fast, jag misstanker att hon kankse kanner for o aka till Kevin.
Med ganska stor sannolikhet kommer min  vardpappa antagligen vara hemma kl 20, eftersom det ar yankeegame pa tv, om det inte varit for det sa skulle jag rakna med ytterligare nagra minuter. Efter som det ar game, sa blir jag inte helt overraskad om han tom kommer hem tidigare an ovannamnda klockslag.

Idag borjade jag jobba kl 8, och slutade sisadar 17.50. Da akte dom harifran, mamman med barnen. Hon var egentligen tvungen att aka redan kl halv. Men, det hade varit ovanligt om dom faktiskt lamnade huset itid.
Nar dom akt blev det lite sweeping av koksgolvet och sedan dammsugning pa hogsta niva i tvrummet o datorrummet.
Spannande spannande.
Jag har aven lyckats se nastan hela Transformers 2 idag. Jag har sett snuttar har o var innan, och borjan en massa ggr om. Men idag ville lillkillen kolla pa hela for en gangskull, och jag hann titta pa nastan hela, bara sma pauser nar jag fixa tvatt o lunch o lite sant.

Det ska bli skoj att traffa en ny tjej har, vi bor dock 30 minuter fran varann nastan, iaf enligt mapquest. Jag tycker alltid det ar skoj o traffa nya manniskor. Och sarskilt om man pratat i tele innan, for sa fort man hor en rost, sa far man en bild i huvudet - en bild pa personen med denna rost, far se om det stammer! :)

Nu ska jag byta troja o dricka lite vann.
 
Just det, igar for some reason tankte jag a, myspace, en sann sida har ju jag sedan flera ar tillbaka, men hade glomt vilken mail jag anvande nar jag skaffa den. Sa igar tankte jag, jag skapar en ny. Men, sedar det var samma mail som jag anvander nu. O har har jag gatt i ett par ar o inte vetat? Fast, ska jag va arlig sa begriper jag inte mig pa myspace sadara mkt. Menmen.

I gar skypa jag med Tisse o Ida det var skoj! dom borde dock skaffa webcam! Saklart skypa jag lite med paronen ocksa! O idag prata jag en snabbis med pappa Pierre (alltsa Tisses papps) jag trodde jag ringde till Lund, men sa var inte fallet!

Nu ar kl 20, o han borde komma narsomhelst! (ar det egentligen ett helt langt ord?)

Ha det finfint!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0