torsdag

da var det torsdag.
igar kvall kom jag tillslut ivag till starbucks, var dock inte dar forran kl 21. menmen.
battre an att inte komma ivag alls, aven om jag kande mig valdigt arg. sa ar jag pa battre humor idag.

jag kanner att det varit en valdigt lugn dag so far, men det kommer andras om ca en halvtimme nar pojkarna kommer hem. jag jobbar 10 h om dan, men det ar ungefar bara 2 som ar stressiga utover allt annat och det ar nar 2 trotta pojkar kommer hem.
hah.
men brukar ju overleva, sa jag tror det kommer ga bra idag ocksa. jag gillar att jobba till 6 saklart, men kanner att det hade varit mindre stressigt att jobba till 7, eftersom da hinner jag stada undan koket och ge killarna bad o pjs pa innan foraldrarna kommer hem. plus att jag anda inte har nan bil forran 7 iaf.

ikvall kommer nog mikaela att komma hit o vara smakradhjalp till min halloweenoutfit. det behovs, men sen kom jag pa att jag maste ju kopa alla detaljer idag, eftersom imorn ar det misfits o sen ar det ju lordag.

nu ska lillsnackan ata lite, kanske uppdaterar ikvall.
far se. men nu har det iaf blivit ett litet inlagg idag.

och maste meddela att solen shines o det gor att man blir extra glad!

puss o kram allihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0