Boxning!!

Idag har jag gjort nagot jattejobbigt. Jag har tagit min forsta boxingclass o det var jatteskoj, dock blir jag nog ingen Rocky Balboa...
Det var javligt jobbigt o jag kande direkt att ojojojda, vad out of shape jag ar!! Det blir till att promenera mera, o forsoka mig pa armhavningar o situps o annat smatt o gatt. For jag skrev in mig har pa LA Boxing, Mikaela joinade ocksa - Mikaela ar riktigt duktig pa det hela, hon har hallt pa med karate forr, sa hon har ju lite av det hara fighterstuket sedan innan, tycker jag iaf!
Efter 20 minuter eller hur lang tid det nu var sa kande jag mig smatt illamaende... O nu, ska jag meddela att jag kanner muskler som jag inte kannt pa lange!
Jag ska aven testa kickboxning o MMAclass, dock ska jag halla mig utanfor nan fighting ring, det dar med att slass pa riktigt ar inte riktigt min grej.
Jag ar valdigt pa G o blev fetinspirerad pa gymmet idag, och imorgon kommer jag nog att ha svart att rora mig och kickboxningen kl 9.45 imorn kankse inte blir av. Men pa mandag!

Idag har jag o Mikaela varit en svang pa mallet. Jag inhandlade en liten grej till Towa! :) O samtidigt som jag gjorde det spenderade jag nastan en timme pa Sephora med resultatet att jag inget kopte till mig sjalv. Jag har kommit i natt konstigt och for att vara mig valdigt ovanligt stadium dar jag kanner for o shoppa men sen, anda inte. Himla strange. Svart att forklara. Jag kan sta o halla i natt o sag, ja, denna tar jag. 2 sekunder senare sager jag, na- a, skiter i det!

Det blev en valdigt spannande o nervos fard hem fran mallet. Vi skulle ta ett stop pa Cold Stone och eftersom det var superseg trafik pa 9an, sa skulle vi svanga av lite tidigare. O dar stod ju 2 poliser och vinkade in oss - Kor in
o parkera vid polisbilarna. Det blev himla nervost o kandes som vi var med i Cops. Men, eftersom nagra yngligar som parkerat brevid oss verkade mer misstanksamma slapp vi undan med endast nervositet i massor! Vi gick namligen ur bilen, o det fick man inte! Vi skulle bestamt stanna kvar! :P
Sedan la vi marke till att det vimmla poliser overallt!

Vet inte riktigt vad som hander ikvall, egentligen ar du ju kvall nu, men ni fattar va jag menar.
Igarkvall var det bio. All about Steve, den var pinsam o rolig, men nastan for pinsam :P Har aldrig sett Sandra Bullock sa tidigare :)

Forra helgen blev det jobb pa lordagkvallen och Monmouthmall pa dan. Dom har H&M, och jag maste sag att jag blev lite besviken. Endast klader som lika garna kunde vara secondhand klader fran sent 80n eller tidigt 90tal, o tajtjeans eller skinnyjeans som min kropp inte riktigt passar i!
Sa att, det blev inte mkt shoppat dar. Dock kopte jag ett leopardmonstrat linne som jag ar lite kar i, trivs utmarkt i det - sa alltid natt!
Pa sondageftermidda begav jag mig in till staden all by my self. Och det var himla nice att spatsera langs New Yorks gator, plus att jag var himla sugen pa att shoppa sa jag gick in i manga butiker, provade en hel del klader. Men, nej. Jag tror det blev for mkt att titta pa o valja pa, ja, jag vet inte vad det ar for fel? Men, da spar man ju sina slantar istallet om man inget shoppar.
Just det, pa busshallsplatsen dar jag tidigare haft en incident. Efter bara nagra minuter kom det fram en medelalders indier och ville bjuda mig pa middag pa Pizza Hut. Jistanes. Och denna gang kom jag pa med svar pa tal, vilket jag alltid annars kommer pa efter alla situationer dar man behover saga natt vettigt eller smart!
Efter att han berattat var han bodde, sa svarade jag " I don't want to be rude, but I don't give a shit!" den ni. Hihi, jag ar stolt ut i fingerspetsarna. Jag brukar for det mesta vara trevlig o polite, men kande att denna gubbe kunde  varit min pappa o sa vill han bjuda mig pa middag o sa fortsatter han forsoka fast jag sa, nejtack. haha.

Imorn ar det nan oktoberfest tillstallning dar jag ska gora ansiktsmalningar pa barn i nan timme, o for det far jag ga runt pa vad det nu ar gratis! Det lar ju finnas ol, men det ar sondag sa...hm.

Har kommer lite random bilder!
Trodde jag. Men, dessvarre verkar inte blogg.se vilja att jag lagger upp nagra bilder just nu. Sa att, det far bli nasta gang!

Tjingeling. Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0