nagra bilder till, kanske?

Ja, jag ska testa.
Maste bara meddela att idag har det gjort ont att rora pa sig! Javlar i havet vilken traningsvark jag har! :)
Hoppas att det kanns lite battre imorn kvall, for da tanker jag trana kickboxning! :)
Det kan nog vara bra, for nu har jag lite aggressioner i kroppen som behovs goras av med o da kan det alltid vara bra att sparkas o slass! (pa en sack sa ingen utom eventuellt jag sjalv blir skadad!)
Efter en dag med Mikaela, vi akte forst till gymmet dar jag kolla pa en kickboxningsklass, sa jag vet att pa tisdag kommer jag vara morare an morast o antagligen kommer jag ha stora problems med att ens ta mig ur sangen... Men, den dagen den sorgen och aven om det gor ont sa ar ju traningsvark den basta smartan, for man vet man gjort natt bra om man har ajaj nar man ror sig! :P
Ja, efter gymmet blev det fard mot Red bank, dar var det Octoberfest firande och vi skulle hjalpa till att mala ansiktsmalningar pa barn. Det vart inte riktigt som jag tankt mig, men oj vilka fina ansiktsmalningar vi gjorde!! O javligt bra reklam for Cultural Care aupairs. Michelle sa att hon skulle gora natt extra for mig o Mikaela eftersom vi stallde upp, undra vad?
Efter det begav vi oss back to cold stone, en trend denna helg :P
Ja, i vart fall klockan var ganska mkt, men jag tankte att nej, till Target kan jag ju kora o kanske mallet ocksa. Trenden dar jag inte shoppar natt ar over, handlade dock inte sa mkt. Men, litegranna anda.
Nar jag kommer hem ser jag att familjen inte ar hemma, skont tanker jag. Faktiskt. Det ar mkt tystare i huset och man kan relaxa pa ett annat satt.
Nar jag kommer in pa mitt rum, motts jag av att det ar ny stadat!! Jag stadade dock i onsdags, men nu har min vardmamma varit har inne o dammsugit o stadat och aven stadat pa toa. Min reaktion pa detta ar blandad, fan skont o fa stadat men detta ar ju sa att saga mitt rum (aven om det ar i hennes hus). Inget privatliv alls alltsa, det ar ju sadara. Hm. Sa nu ar jag allt lite arg. For det var faktiskt inte ostadat innan, men nu ar det ju tiptop o stinker klorin! Yay.
Just det, nu testar jag lagga upp nagra till bilder. Fungerar det inte, blir jag nog tokig!
Vill ju visa mina nya, battre begagnade boxing gloves o lite sant darnt!

                 
     


        

Ja, det blev en salig blandning. Tankte det var bast att passa pa nar det val fungera som det ska! :P

Fast, nu blev jag for trott for o fixa upp flera.
Som sagt, salig blandning bade some old ones fran juni o nagra fran denna helg!
Hoppas alla far en super vecka!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Towa

Shit, är den där metallpjäsen med ballongerna en postlåda? If so: Deluxevarianten alltså! Som en utsmyckad liten agaspis :P

2009-09-28 @ 08:49:30
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Towa

Haha, ja, den där semesterkänslan är väl ungefär anledningen till att han inte vill flytta dit. Men jag gillar Malmö. Det är mysigt där :)

Tyckte postlådan var himla dekorativ och fin även utan ballonger. Om man jämför med den svenska plåtvarianten, liksom. Fattar dock inte att man vågar låta posten ligga i en vecka innan man går igenom den, det kan ju vara något viktigt som man gärna får reda på direkt. Har man då dessutom vissa anger management problems så blir det ju bara jobbigt :P

Ja, skicka när du hinner och får lust! Det är ingen brådska. Glöm inte att ge mig ditt banknummer också! Fast skriv det via msn istället för via bloggen, så inte hela världen ser det.

Kramkram!

2009-09-29 @ 12:01:19
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Towa

Åhå, tandfebesök inatt då? :D

Ja, lätt att det borde finnas fler roliga designer av postlådor i Sverige. Plåtlådan är tråkig. Häftigast är nog de där miniatyrvarianterna av det riktiga huset. Inbillar mig att det mest är människor med jättemansions som köper sådana, så lådorna blir helt enorma. Heh.

2009-09-30 @ 01:11:06
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0