onsdag hela dagen

Som overskriften sager, sa ar det onsdag hela dagen.

Tankte testa det olika grejsen man kan anvanda sig av har pa bloggen. For jag har inte sa mkt att gora just nu, faktiskt. Det ar ju dock lite dumt av mig att komma pa det 20 minuter innan jag ska hamta Matthew.
Menmen, sant ar det.

Jag vaknade idag med superont i armarna, sarskilt overarmarna... Mkt strange eftersom jag igar tyckte det kandes fine och jag tranade i mandagskvall. Men, efter traningen ikvall kanske det kanns battre imorn? Kanske. Om jag ens kan gora nagra ovningar ikvall. Den som lever far se, jag hoppas att jag slutar itid sa att jag iaf kan aka dit.

Maste bara meddela att det kanns som om mitt fonster ska blasa i sonder eller natt, det blaser ute och det later som orkan genom mitt fonster o det ar kallt! Om ni undra, det blir till o investera i nagar fler tjocka PJs!
Men solen skinner, sa det ar ju nice iaf!
Bebisen o den aldsta pojken ar sjuka - sa dom ar hos Nonna idag for besok hos doktorn.
Sa sen minsta storebrorn akte till skolan har det varit lugnt mos. Tyvarr utan bil.
Igar var det tvartom for da stannade sjuklingen hemma o miss Romina var saklart lite mer missnojd med tillvaron eftersom hon ar forkyld o hostar!

Jag gillar verkligen boxningen o kickboxning, det kanns himla skoj! Ar verkligen pa G med det hela, fast jag kande mig som en gammal tant som knappt kunde rora mig haromdan :P hihi

Nu ska jag ga bort o stalla mig pa hornet tankte jag. Bussen kommer om en stund!

Ha det finfint!
puss o kram


Kommentarer
Postat av: towa

Blev det konsert igår? :)

2009-10-03 @ 11:47:44
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Ludde

Ojoj, se nu till att inte du också blir sjuk då :P

Aldrig trevligt att vara sjuk ;) ..

Haha, mycket träningsvärk eller ;) ?

Hoppas allt är bra :D Kramar.

2009-10-04 @ 15:43:58
URL: http://muppenludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0