Trevlig helg!

Tjoho.
Redan torsdagkvall, och egentligen ska jag packa nu, sa jag ar redo for CT imorn.
Idag har varit en ganska vanlig dag maste jag sag, pa jobbet. Jag fick en liten break fran pojkarna nar dom akte till skolan med R. Matthew borjar kindergarden pa tisadag sa han hade intro dar idag, dom var borta ca en timme...
Vi var ute en runda och ritade pa asfalten. Det var skoj, jag gjorde en hage - ni kommer kanske ihag nar man hoppade hage forr? Fy vad skoj, men pojkarna var inte jatteroade plus att dom hade andra regler! Aja, vi ritade aven slott och swimmingpoolar (tror vi var inspirerade fran gardagen)...

Nar jag val var off, gjorde jag i ordning mig lite, sedan korde jag till Target, dar jag inhandlade ett linne och en stycken jacka! :P Men, jag ska kanna mig for lite innan jag tar bort prislappen pa jackan.
Sedan drivade jag bort till mallet for att ga dar en snabbsvang innan dom stangde.
Idag var jag ute efter nagot till helgens party. Jag kanner att till en hemmafest vill jag inte vara for ni forstar, uppkladd, jag trivs bra i ett par jeans (aven om dom ar vraltajta) o en topp. Hm, jag letade o letade efter just en sadan topp utan storre lycka. Jag letade aven efter lite storre vaska att packa i nar man ska ivag pa sanna har weekends, men no, hitta ingen. Jag hittade dock en fin klanning, som antagligen inte kommer anvandas denna helg, men anda antagligen kommer resa med mig hem till Sanne.

Ja, nu ar det alltsa dags for mig att packa. Eftersom vi ska bege oss till Staten Island imorn forrmidda, vi siktar pa 9.30 sager R, sa jag tror vi aknske kommer harifran runt 10.30-11.00 men den som lever far se!
Vi ska alltsa hem till Nonna, R ska aka o jobba lite och sedan skjutsa mig till natt tag sa jag kan ta mig over sjon in till manhattan :P
Ja, for att sedan ta mig vidare till Norwalk. Sa, Sanne nan gang imornkvall antagligen runt 20-21 snaret kommer jag, men jag hor ju saklart av mig innan! Sa du ar beredd.

Nu borjar klockan bli mkt. Sa god natt, god morgon. Nu ska det packas.

puss o kram
xoxo
Just det! Trevlig helg allihop! O ha det sa skoj i Hylta pa lordag! Skal fran mig med!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hej Sara. Önskar dig en trevlig helg hos Sanne. Vi ska köra Ulrikas grejor till Stockholm. Kram Anna-Lena

2009-09-04 @ 09:36:32
Postat av: towa

Hejhej!

Sorry att jag bara försvann från msn igår, någonting står inte riktigt rätt till med nätverksanslutningarna här har jag märkt. När man minst anar det tappar man anslutningen, vilket är lite shitty med tanke på att jag sitter två meter från routern. Ush.

2009-09-08 @ 12:28:03
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Ludde

Jag är kanske efterbliven x') Vad är "CT" ? x')



Hoppas du hade en trevlig helg :)

2009-09-09 @ 10:39:28
URL: http://muppenludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0