fredag hele dan

ja, det ar det jue.
idag ar jag ledig en hel del, jag har inte sa manga timmar kvar o jobba denna vecka, sa ska inte borja forran efter kl 3. antagligen kvart over, fast jag egentligen inte har sa manga  timmar left, o sa ska jag  jobba till 7.
so far idag sa har jag inte gjort sa mkt vettigt. jag har dock varit ute o gatt i en timme, o det maste raknas som vettigt. det var sol o skont ute, gick en lite langre runda an vad jag brukar.
jag har inte fatt lon pa 4 veckor nu, eller jag fick det 1 gang men nu ar dom back 4 veckor. jag ska se om hon sager natt idag, om inte ska jag se till att inte va nan jakla fegis o saga ett sanningens ord. for hon kan saga till mig o be mig giora det ena efter det andra. jag jobbar overtid, vilket jag egentligen inte ska, men jag kan inte heller bara lamna ungarna o ga in pa mitt rum nar kl slar 10 h o lata ungarna klara sig sjalva tills nan av foraldrarna bryr sig om att komma hem.
jag har sjalv valt att stanna i denna familjen, sa det ska jag, men blir det varre far jag ju sag till dom att jag inte tror dom har rad med en au pair o att jag far forsoka hitta nan annan familj kanske. men tror inte det ska behova ga sa langt...
annars sa ar det jue fredag yay! o hela helgen framfor sig, jag vet inte riktigt vad vi ska ta o hitta pa. men jag kanner for o dansa. en massa.
sa kanske blir det en impulstripp upp till Sanne pa lordag eftermidda, om man nu kan sag att det blir impuls nar vi redan pratat om det en del..
forhoppningsvis kan jag ta bilen till traningen, det har varit lite si o sa om o anvanda bilen pa sistone, eftersom dom har den pa lease o gatt over milena.
o jag gissar pa att det nog kommer kanske bli nan enstaka ol, det ar ju trots allt helg.
o pa sondag ska vi aka till southside o forsoka boka tid till tattoo! :)
det jag vill allra helst just nu ar att jag far mina pengar o aka pa semester :P
men det blir det nasta vecka igen. lite semster, men det blir klart inte mkt till semester om jag inte far mina pengar!
nu ska jag nog ta o duscha lite o relaxa lite till innan jag ska jobbe.
ha en trevlig helg everybody!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0