Jag ar vinnarn i the challenge!

Ja, jag fick ju reda pa fakta idag, bara glomt o uppdatera har! :P
Jag blev nr 1, och inte bara mitt gym, utan jag blev etta pa bagge gymmen som challangeade emot varann, jag trodde hela tiden att det skulle vara en etta pa mitt gym o en pa det andra, o sen att gymmens resultat var mot varann, men ack sa fel jag hade - dock lite roligare o vinna med fler motstandare! :)
Nu ligger Mikaela o sover har, hon har sovit en stund, kollat lite pa scrubs, men ska strax stanga av datorn sa jag inte ar for trott imorn!
Vi ska mala agg med min familj o deras underbara slaktingar! Det ska borja malas redan 10.30, sa det ska vi medverka i, efter det blir det att ta buss o sen tag till CT!
Dags for lite dans! :) Ska bli himla skoj!
Annars har dagen varit helt ok. Alskar solen, sisadar 20 plus hela dan!
Akte med kidsen till frisoren, inte sa spannande men anda skoj nar man gor natt annorlunda.
Jag var ute o promenera en svang innan.
O ja kvallen har jag o Mikaela spenderat har hemma o pa Damons!
Nattinatti!
Glad Pask o trevlig helg!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Towa

Grattis :D

2010-04-03 @ 07:37:50
URL: http://towa
Postat av: Anna-lena

Grattis Sara. Visste att du skulle vinna, så jäkla smal som du har blivet.

Kram

2010-04-03 @ 11:46:31
Postat av: Mika

Du uppdaterar litta dåligt Bettan

2010-04-07 @ 16:16:20
URL: http://mikaelawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0