fortfarande etta!

Japp. det ar jag o det ar superskoj tycker jag, dock begriper jag inte hur jag fortfarande kan vara etta - for jag tycker inte att jag har gatt ner sadaran mkt men anda...
Jag ar himla trott just nu, skulle helst vilja vara pa gymmet just nu o sen akt hem, duschat o sovit.
dock raka min vardpappa kora punka pa bilen, sa nu star den snallt pa uppfarten obrukbar, o saklart korde han hem med punktering i 7 miles, han korde tydligen himla sakta, men anda...Man kan inte byta till reservdack sjalv pa Wolkswagen bilarna tydligen, kan nan saga om det ar sant eller ej? For jag ar inte helt 100, jag tanker att whats the point att ha reservdack o domkraft bagaget om man anda inte kan byta dacket on your own?
Jaha.
Nasta helg igen sa blir det tripp till CT, da ska det dansas o firas :) Skoj.
Jag o Mikaela har aven borjat o ska planera lite mer en tripp till FL i borjan av maj! tjoho!!
Ska nog faktiskt ta o kika pa lite sant nu! yay.
jag ar alldeles for trott for o skriva mer.
o btw, kan nagon ge mig forslag vad jag kan skriva en research paper about, som ska handla om nanting amerikanskt o va 5 sidor langt!
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0