snowsnowsnow

ja, det borjade snoa i fredagskvall.
efter att jag o Mikaela kom ut fran bowlinghallen dar vi holl till en stund (jag vann!! tjohoo)
da vart det bara till o driva hem, for varken jag eller Mikaela som at the time and most of the time is driving her VOLVO!
lordagen som skulle borja med boxning. borjade istallet med skrik o gap o brak, inte fran mig - for jag forsokte att inte hora allt vad som skreks o ligga kvar i sangen. jag vaknade runt 8 snaret o kollade ut, det var valdigt vitt o det fortsatte bara att snoa, sa jag insag ganska snart att det inte skulle bli natt gym.
det skulle dock bli kalas, eftersom T fyller ar imorn.
jag fick tillslut iaf aka o hamta Mikaela, som var stuck at her place. jag fick kora med the truck, storre sakrare bil eller natt.
ja, sen blev det en dag som inte gick i challengenstecken far jag ju lov att sag, catering food fran ett italianplace ar javligt gott for det mesta, men ocksa jakligt onyttigt. men det ar ju inte kalas everyday som tur var, o det ar ju inte var da man ar insnoad eller stuck hemma, det passade inte sag att sag nej, men jag gor lite lax i ugnen nar alla kakar sandwiches,pizza, buffalowings etc.
nu tankte jag lagga upp lite bilder o sen sova.
jag sov frasten over hos mikaela inatt, hon har skonj sang! :) O sen idag blev det boxning iaf! fick reda pa att gymmet tydligen varit stangt igar anyways. o sen har vi bakat chokladmuffins o chokladbollar till hennes b-dayboy imorn, jag tog med nagra chokladbollar hit, men mina kids som aldrig sett sadanna innan ville inte ens smaka! min vardmamma gillar dom dock skarpt!
here's some pics then!
jag o Sanne i helgen, innan vi gick ut o dansa jarnet! :)
ja, nu orkar jag inte lagga upp fler, men battre an none at all.
ja, den forsta bilden ar da a picture of a cold shore, then the other one ar ju granen in nyc, sedan ar resten pa radarparet Mikalea o Sara, ser ni hur farggrann jag var nar jag skulle aka skridskor! Ganska bra sa ingen kunne missa mig nar jag kom farande! :P
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Towa

Vi åker på torsdag :) Kommer ta asmycket bilder! Om jag inte glömmer kameran, vilket jag säkert gör. Haha :P

2010-02-18 @ 23:50:21
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: elin

Shiiet vad fin blogg du har!

kan du ge nå tips på hur man gör bloggdesign,

håller på lite smått på att göra en egen men vet ej riktigt hur man ska göra ;p

2010-02-21 @ 19:17:29
URL: http://shooa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0