still # 1

Ja, pa gymmet alltsa, in the challenge!
Jag var lite sisadar nervos o tankte att jag sakert forlorat forsta platsen o kankse tillomed lagt pa mig natt pound.  igar tog jag o Mikaela en vilodag o drack vart grona te pa stbx istallet for att dra till gymmet for invagning o kickboxning. Ha, ikvall akte jag till Sals boxnings klass, vilket ar min favorit pa hela veckan.
Efter lektionen vagde jag mig, inte bara en gang utan tva - for jag trodde det var natt fel pa vagen! :P
Jag har nu gatt ner ca 10 pounds, (9,6 for att vara exakt) o 10 pounds ar ca 4,5 kg!
Det later saklart mer nar man ser det i pound sa jag o Mikaela gav gymmet ett gladjetjut (hur stavas tjut? ni vet vad jag menar skrika hogt av gladje o inte tanka pa de andra i gymmet :P)
Sa, jag ar fortfarande pa forsta plast, sa jag tankte att pa allvar forsoka vinna hela tavlingen o fa personligtranare pktet som man vinner!
O vad glad jag blev. O, om jag fortsatter sa har, vilket jag hoppas men forstar att alla veckor inte kan va som denna, sa kommer jag "latt" att kunna na mitt forsta delmal pa 25 pound!
Nu vill jag ju inte pasta att det ar latt o att jag inte svettas som tusan pa gymmet varenda gang, for det gor jag banne mig. O, dom dara oreocookiesarna i skapet skriker alltid pa mig sa fort jag gar forbi :P Men, fan alltsa nu blev jag annu mer taggad sa nu kan Oreo cookiesarna sta i skapet hur mkt dom vill! :P
I helgen akte jag upp till CT. Jag hade en super trevlig helg!
Fredagskvall blev det lite fest hemma hos en norsk kille. Dar blev det lite fuskande fran min sida, spelade namligen beerpong o nalla nagra chips (dock inte sarskilt manga).
Lordagen bestod mest utav Temptation Island, haha, jag o Johanna lag framfor TVn o tittade nastan pa en hel sasong. Sanne var duktig som hade paus o plugga o (vila lite?) in i mellan avsnitten :)
Dock borjades dagen pa gymmet och jag testade zumba for forsta gangen, det var skoj - en himlans massa hoppande hit o dit, Sanne sager att det brukar vara lite annorlunda o lite roligare. Jag tyckte det kandes skoj!
Efter hoppandet, blev det en vanda till target o Sanne inhandlade lite grejs. Just det jag inhandlade ocksa - en mascara som ska framhava ens ogonfarg, jag valde den som skulle framhava gront for i mina blaogon har jag faktiskt lite gront! Om man tittar noga :P
Pa kvallen bestallde jag sushi, trots att jag jag just hade last Ullans rad o tips om att det finns socker i riset! Jag hade ingen aning om att det fanns socker in das ris. Man fick sallad till, sa det var ju lite gront extra iaf!
Jag har blivit varldens sucker for californa rolls! mumma.
(Ullan, var skippy en bra sort peanutbutter eller man ska valja en annan?)
efter att vi akte o hamta maten besokte vi en himla nice affar, stew leonards (eller hur det nu stavas), jag blev typ kar, har dock inte sett nan sann butik har i narheten, o det ar ganska bra annars hade jag nog rant dar en massa o kopt godsaker efter godsaker! :P
Ja, nar finalen av temptation island var fardig och alla par valde varann, blev det till o bestamma oss fall vi skulle ut eller ej. det var ju sa himlans kallt ute att vi inte visste om vi egentligen ville ga ut i klanning o pumps eller. Det blev att vi akte till Stamford o gick pa latinoklubb. Salsa, merengue o lite sant blev det dansat en hel lang stund, fast jag kanske inte kan sag att jag dansa alla dessa danser, men jag forsokte o gjorde mitt basta efter Sannes instructions! Sondagen blev lugn med en liten svang till gymmet o sen hemfard for min del!
Kollade pa Inglorious Bastards pa morronen (forrmiddan) o det vart en bra start tycker jag!:)
Ja, nar jag kom hem till NJ igen pickade Mikaela  upp mig o vi tog en svang till Fridays o sen hem. Vi vart ju tvungna att catch up nar vi vatt i fran varann en hel helg :)
Tack Sannepanne for en super nice helg! Jag behovde verkligen komma ifran o bara relaxa lite! O just det, jag at sjukt goda makaroner med kottfarssas som Sanne hade fixat pa sondan! mums!
Jaha, nu har jag nog failat pa en av mina punkter. Jag skulle ju inte skriva sa langa inlagg, menmen.
Battre lycka nasta gang. :)
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Towa

Gud vad duktig du är! Hoppas du vinner alltihop! :D

2010-02-03 @ 11:12:59
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0