traningsvark ab

ja, det kan man sag att sa star det till med mig for det mesta.
just nu ar det lauren som gor sig till kanna en hel del, fragan ar om jag overhuvudtaget kommer kunna ga imorn? :P sjalvklart kan jag det ( las det med Mark Levengods dialekt, for det var sa jag skrev det :P)
ja, det kommer jag ju saklart kunna, kommer bara vara lite tungt att ga upp o ner i trappan, gissar jag. for det har det da varit idag och efter kickboxningen ikvall blir det nog endast varre... men ack sa skont samtidigt.
jag tror jag tar 2 vilodagar fran gymmet nu, och sa kor jag lordag o sondag.
sa tanker jag. om jag inte hinner andra mig i morn o kanske tar lite kick till da.
annars sa ska jag i helgen planera lite olika sma detaljer med Mikaela. sen fyller T ar pa mandag, den aldsta pojken, han fyller 7, sa det blir lite kalas i helgen. jag behover helt enkelt inforskaffa en liten present ocksa.
imorn ska jag jobba 9am-7pm. det ar ganska standard tid, att jag jobbar till 7.
nej, nu ska jag ta en sista titt pa ansiktsboken, sen ska jag nanna.
jag kanner att jag kanske spenderar for mkt tid just pa fb, men men, vad gor man inte? :P
just det, om ni inte har facebook eller kanske inte sett det dar an, sa testa jag en sak som en hel massa av mina facebookfriends also hade tried out...
sa har star det i statusen om man provar
"Go to urbandictionary.com and look up your first name. Copy this in your status and what Urban Dictionary says about your name in the first comment..."
o mitt svar blev foljande
"A person who is very hot and has the greatest personality ever! In hebrew Sara means princess. There for you should treat her as if she was one! Sara is also a very irresistable person.

"Damn! That Sara chick is so fine!" 
"I wish that Sara chick was single cause then she would be mine!" "
why don't u try it at home too?
sa, sov gott eller god morgon
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0