i know

Ja, kanske en liten update kunde sitta fint?!
Som svar till kommentarerna pa foregaende inlagg, sa har jag inte skrivit under eller anmalt nagot annu om forlangning. Endast sagt det till familjen, sa jag har fortfarande mojlighet att andra mig. Vi far se hur allt blir helt enkelt.
Det har blivit lite lugnare har hemma o lite mer normalt.
Dagen efter forra inlagget fick jag lite cash, dock endast en veckas betalning.O nar helgen kom o passerade blev dom skyldiga 3 veckor igen. Jag fick dock en veckas betalt nu i kvall, sa nu ar vi nere pa att dom ar skyldiga mig endast 2 veckor. Ja, tills denna helgen kommer, for da ar det ju 3 veckor igen.
Menmen. Det har ju iaf inte varit nagra fler baseballtran av metall! :P
Till lite mer roliga saker! Till helgen, om allt gar som jag tankt, aker jag upp till CT for en nice weekend hos Sanne!
Jag ska testa dansa (trana) zumba, o det ska bli ball som fan! Gissar pa att det ar annorlunda fran boxning/kickboxning!
Vi kanske aven ska aka skrillor, vi far se! :) For jag tankte att det skulle bli en hurtighelg. Med tanke pa att jag nu gatt in i tredje vecka pa challegen o Sanne starta sin challenge igar!
Idag nar jag var pa gymmet o vagde in mig var jag den som gatt ner mest procentuellt (hur stavas det) av dom som vagt sig idag! O det var ju skoj. Har dock inte gatt ner varst mkt pa 2 veckor, jag har gatt ner 4,4 pound. Tankte att jag ska forsoka uppdatera har varje mandag, for att ytterligare gora sa att jag forsoker skarpa upp mig o inte fuska for mkt i veckorna (pa helgerna kanske egentligen ( ol ar gott o choklad med))!
1 pound ar likamed ca 0,453 kg. Kanske jag skrivit innan. menmen.
Det verkar lona sig att trana en 4-5 pass i veckan!
Igar vart det lccmote, da var vi o akte skridskor. det var himla skoj! Jag har inte akt skridskor sen en gang pa gymnasiet, innan dess vart det nog mellanstadiet!
Pa gymnasiet hade jag mest panik o holl mig i sargen (hur stavas det) mest hela tiden. Sa innan jag gick ut pa isen igar vart jag himla nervos!
De forsta minutrarna var panikartade far jag lov att sag. O jag ramla nastan meddetsamma! Tankte att nasta gang (kankse till helgen, ska jag forsoka att flaxa mindre med armarna). Det var en himla massa folk dar o manga barn! Jag som inte vet hur man bromsar, inte har sarskilt bra balans eller kontroll over kroppen nar jag aker skridskor var ju liv radd att jag skulle aka omkull natt litet barn! eller kora av fingrarna pa dom!
Har i Amerika aker barnen, iaf dom flesta utan varken hjalm eller vantar! halla?! whats wrong with people? vet dom inte att isen ar jattehard o det ar inte bra att sla huvuet i den (ska jag sag, som var jattetuff o akte iford endast en lilamossa) plus att det sakert inte kan vara skoj om nagon rakar kora over handskfria sma fingrar?! t.ex. nan med min vikt, eller nan annan tjockis? hm... Jag funderade ju faktiskt en liten stund pa om jag skulle hyra hjalm ocksa, eftersom att jag var saker pa att jag skulle fa hjarnskakning annars o ligga mer pa isen an vad jag stod. Men, sa blev det ju faktiskt inte. Jag kunde kora ganska bra efter ett tag. Jag blev lite for kaxig dock o vurpa annu en gang, nagra minuter innan vi kasta in handduken! :P
Det enda dumma, som var mindre skoj med skridskoakningen, var eller ar att det gor sa forbannat ont i fotterna ju! ojoj, det hade jag helt fortrangt...
Jaha, vad hande annars ihelgen da? jo, vi akte o bowla i fredagskvall, det var skoj! dock blev det ju en syndens naste, nar vi bestallde in en pitcher av ol. Det ar inte helt bra nar man har challenge pa gymmet. Det var dock bud light! :P lol
efter det blev det lite barhang med nachos, det kanns alltid battre nar man ar tva i fordarvet o stodjer varandra i sina synder! :) men resten av helgen var vi nyttiga o duktiga! Blev boxning lordagmorgon o kickboxning sondagmorgon. Sa denna veckan korde jag 5 pass pa gymmet o det ar lite utav ett rekord for mig sjalv, o sen skridskoakning - min kropp har nog inte kommit over chocken an! :P
Nu maste jag sova om jag ska palla jobba o trana imorn!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hej Sara. Vill bara säga att du är inte tjock, jag tittar på Biggest Loser på tv:n ibland. Där ligger du längt i från och sen för det andra, du är så jäkla söt. Kram

2010-01-26 @ 08:51:30
Postat av: towa

Jo, det blev doktor, så nu käkar han antibiotika och väntar på en kallelse från öronkliniken. Haha. Han är fan helt defekt. Det är alltid något som krånglar.



Nä, det är typ som en t-shirt fast lite längre och ganska tunn. Saga köpte en likadan uppe i trollis fast i lila :) Fast jag har ett linne också. Det är dock rött. Jag gillar leoparden :D Hihi.



Skönt att höra att det lugnat ner sig lite i familjen. Man fick nästan känslan av att ni levde under maffiahot eller något, haha :P

2010-01-26 @ 13:47:09
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Ullan

Hello darling! Jag är mäkta imponerad! Grymt jobbat! Både med träning och viktnedgång:) behöver du tips från coachen så säg till:) ha en bra vecka, och hoppas du kommer iväg till Sanne i helgen! Puss o kram

2010-01-26 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0