torsdag

jaha.
i mandags borjade challegen pa gymmet. alltsa var det invagning.
det var ju sadar skoj, men det ar ju darfor jag anmalde mig. blir himla pinsamt pa mandag om man faktiskt inte har gatt ner natt, men jag kanner lite att dessa dagarna som gatt har jag varit annu mera sugen pa allt onyttigt an jag brukar, och da ar det ju inte lite! :P
men det ska nog ga bra.
vagning pa kvallen och med klader pa ar ju inte samma sak som pa morgonen utan, ellerhur? haha, jag gillar battre det senare alternativet, dock ska jag inte bli helt obessesed med kg, eller pounds som dom anvander har.
deras system kanns himla onodigt. 1 kg ar 0,493 pound. kunde dom inte som alla (nastan alla) andra valt metersystem och kilogram? sa krangligt ar det ju inte. plus att nu star ju vagen alltid pa 3siffrigt for man ar i detta land, och det gor att man kanner sig som en flodhast med detta poundsystem.
jaja. for att paverka vagen pa mandag tankte jag nu ga ut o ta en rask promenad, har skjutit upp den nu i 30 minuter, sa himla kallt har inne sa kanner inte for o byta om.
jag ar ledig till 11.30, har jobbat 8-9.30 o sen ska jag da borja 11.30 o jobba till 2.30, om det inte hinner andras? u never know.
laters my friends!
O Towa, jag ar inte saker om jag kommer hem eller ej? skulle vilja men det ar lite utav en penga issue skulle jag vilja pasta.

Kommentarer
Postat av: Ludde

Oj då x''') Jag vill inte ens börja tänka på hur mycket jag väger enligt deras x'') usch nej :P



Svar: Har du med sålt PartyLite? När då :P.. Jag och mitt dåliga minne ^^

2010-01-15 @ 01:20:58
URL: http://muppenludde.blogg.se/
Postat av: towa

Naw :( Det börjar bli lite tomt här hemma. Mamma sade också det här om dagen. "Vet ni, jag saknar Sara" sade hon när vi tittade på tv. Vet inte om hon påmindrs om dig av programmet kanske :)

2010-01-18 @ 23:35:30
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0