What's new?

Jo det ska jag beratta.
Jag har nu berattat for mina paron, vilket fick veta det forst, att jag ska stanna ytterligare 6 mander har i detta land.
Tjoho!
Jag saknar alla dar hemma, men jag kanner anda att jag inte kan aka hem i juni, jag vill spendera sommarn har helt enkelt, och det finns sa mkt som jag inte gjort an som jag skulle vilja gora in this country. Sa da tankte jag att 2010 far helt enkelt bli ett ar som spenderas har i detta land. Dock var det ett svart beslut. Men pappa uttryckte det ganska bra " du ar ju myndig sa det kan du ju bestamma sjalv" aven om jag vid stora och sma beslut oftast velar en hel del.
Helgen har varit bara bra.
Lite laskig och mkt rolig, och det har krangts och druckits en del onyttigheter som forberedelse pa challengen som borjar imorn. Det ar invagning imorn kvall. Jag tror dock inte att jag ska trana imorn, tankte nog vanta tills tisdag eller onsdag, jag tog sista antibiotikan i gar men kanner faktiskt av lite i lungan anda, eller vad det nu ar som spokar. Sa jag vill ju inte borja trana for tidigt och ev bli mera sjuk eller natt. Den hara astma bronkiten far jag sag har inte varit sa skoj o den verkar lite segdragen. Just nu har jag inte sa stora problem av den, men anda kanns det inte som vanligt helt o hallet.
I fredags blev det Damons o fragesport, jag o Mikaela (Swedes) kom 2a pa stallet och var himla duktiga. det var skoj och tavlingsmanniskan inom mig kom fram, lite laskigt :P hihi, sjukt vad man vill vinna!
Pa vagen hem fran baren vi akte till efterat blev vi forfoljda av en bil som helt plotsligt borja blinka med ljusena pa oss. Dom lag sjukt nara hela tiden och jag kan sag att jag nastan kissa i byxan nar vi kom till ett rodljus och blev tvugna o stanna, Mikaela meddelar snabbt, det kommer nan!!! OMG!
Ja, mkt riktigt kommer det en snubbe fram till min ruta, som Mikaela vevar ner lite, enligt mig alldeles for mkt sa jag borja skrika veva upp, upp UPP i ren panik, men killen som kom fram blev nog skraj han ocksa, for tydligen ville han inte 2 sota skarrade svenska tjejer natt, sa hans svar Oh, shit o sa sprang han till sin bil igen. Ett tag dar tankte jag att nu ar stunden kommen, en javla psychokiller i bil som i CSI, men som tur var kunde vi andas ut!
Jag var frastenprasten ledig i fredags, vilket jag fick reda pa 10.40 pm i torsdags, jomen tack for upplysningen televerket! Latt att jag kunde planera natt special da.
Jag planerade snabbt pa torsdagskvallen att jag pa fredagen skulle besoka skolan o signa upp for spanskan som jag hitta, eftersom jag droppa den andra klassen pa the out of county school - jag kande inte for o betala mer an 1000 dollar!
Men, tji fick jag, for den nya spanskaklassen som jag hittade on my county school blev fullsatt fredagmorgon. Nu ska jag forsoka halla koll pa den o sa om nan annan kanske hoppar av sa att jag kan deltaga, men tror det ar en liten chans. Vill inte hoppas for mkt for da kan jag ju bli lite for disappointed om det inte works out.
Och nu behover jag inte oroa mig for om nar stunden ar kommen, for idag vart jag och Mikaela hos Mrs Medina, en spadam. Vi fick ett impulsfall, forst skulle vi aka o bowla, men i sista minut kom vi pa att lets get som knowledge about our future instead!
O det fick vi.
Jag ska leva lyckligt till jag ar 95 bast.
Om 2,5 ar kommer jag att gifta mig och 6 mander efter det kommer min forsta unge - den forsta av 3. Jag kommer namligen bli en lycklig mamma till 2 flicks o en pojk. Det andra barnet kommer komma nar det forsta ar 1, sa det blir ju till o kalva tatt! :P
Det ar inte illa far jag sag.
Nar jag ar 40 kommer jag flytta till New York. Jag kommer aven vara framgangsrik och ha eget foretag om ca 5 ar.
Det kanns rattsa bra, sa jag slipper oroa mig sa mkt. Allt kommer ga sa bra. Eventuellt kommer min familj komma hit pa besok i 2 manader ocksa, vid andra besoket kommer dom stanna kvar i detta land :O Det dara med att min familj kommer hit kanns ju lite val otroligt, men det andra inte helt fel, eller what do u think? lol
Helt galet, jag blev helt sald pa detta hara spadomliga :) Nu vill jag hitta nan annan o se om natt stammer overens?!
Mikaela som varit hos en spadam en gang tidigare fick reda pa att hon ska gifta sig nar hon ar 25 och att hon ska fa 3 barn, 2 pojks o 1 flick, o detta sa den tidigare spadamen ocksa. Ganska coolt tycker jag att 2 olika sa samma sak. Sa da tankte jag att vi kan ju ha playdates med vara kids sen, i the future.
Annars idag sa har vi inte gjort sa mkt, kort runt enheldel och atit pa cheesecake. Helt sjukt gott var det. Sen blev vi spada, efter det fick vi ju spend some time o analysera det hela pa Starbucks.
Nej men sa att.
Detta vart en nice helg. Lordagen spenderades en heldel tid pa TGIFs atandes revbensspjall ( baby back ribbs) med bbqsas, o fries. till det dracks det lite ol.
Mumsigt, sedan begav vi oss ut i det okanda, med hjalp av gps till Bar A. Dar vart det liveband, och vi rockade bast o mest av alla dar! skojsigt.
Nu tankte jag relaxa lite infor en vecka som kan bli a very hard working one. Till helgen beroende pa vad som bestams o hander i veckan, blir det nog Boston! Jag hoppas, vi ska besoka Caro da namligen!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Towa

Häftigt med spådam! Och kul om det stämmer också :) Tror du det är vår gamla företagsidé med utsvängda byxor som kommer slå stort? :D Hur ball hade inte det varit liksom.



Tycker det låter skitkul med sommar i usa. Sommaren är ju den roligaste årstiden, så det vore ju tråkigt om du missade den! Tänker typ "summer in manhatten" som i s.a.t.c. :D Hihi. Vad skall du göra i höst? Fortsätta au paira?



Btw, du kommer väl hem en sväng och hälsar på emellan?



Kram!

2010-01-11 @ 07:11:30
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0