awesome weekend.

ja det har jag haft!
i fredags akte jag bort till Bettan, dar blev jag som vanligt bjuden pa mat! av nan anledning sa ater jag alltid nar jag kommer dit, en massa! kanns sa svenskt, kan ju va att hennes vardmamma is svensk...
det blev dopp in das pool. sedan akte vi till stbx o motte upp Elin!
Elin ar en superharlig tjej! :)
vi satt o spela kort o prata tills kl var nastan 2!
det var jatteskoj. jag sleept at miccas hus.
lordag blev det Donovans, and the beach! Helt underbar dag far jag sag. Det var band som spela hela dagen. Vagor o skont vatten, sa spendera mesta tiden in atlanten!
pa kvallen blev det tgifs med ol o 3 ratters - yay!
i sondags vart vi bort till South Side, girlsena hade problems med sina navelar. Eller bagge tappade stavar in das bellybutton in atlanten! O Elins piercing is lite inflammerad. ja, vi vart dar borta en stund, sedan tog vi en quick stop at Dicks. Micca kopte en stortsnygg grontroja, som jag nog ska inhandla en likadan.. vi avslutade helgen pa cheesecake factory, vilket wonderful avslut pa en wonderful o skoj helg!!
nu tankte jag lagga upp some pics som lillBettan (far ju skilja pa Bettorna, o Elin ar ju lite yngre an oss andra) tog med sin ypperliga kamera!
de tva sista bilderna ar fran forra veckan da vi sags pa stbx in ett rent sammantraffande, o da var aven Ninni med! Det var verkligen massa aska! stora blixtrar sa in i, o kollar ni noggrant kan ni se min reaktion efter att just sett en bigbautablixt! O sen kan ni se vilket jakla skyfall det var! ska tillaggas att det blaste natt kopiost sa kundvagnar pa lowes parkering flog/akte rundor en massa!
nu ska jag snart sova!
puss o kram, hoppas alla har en trevlig vecka o helg!

Kommentarer
Postat av: towa

JÄKLAR vilket störtregn!

2010-07-30 @ 01:39:29
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för allt najs du säger om mig!! och denna weekend var verkligen awesome. även att de innehöll lite "brott" där på stranden ;)

tack kära Bettor att ni tar han om "den lilla" :P

varsågod för bilderna du ;) ahhaha

2010-08-07 @ 05:27:30
URL: http://wickstrandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0