beslutsangest.

ja, det kan man sag att jag lider av bigtime.
alltid egentligen men mer nar det kommer till big time, livsavgorande eller ganska sa stora beslut in das life. jag valjer att istallet lyssna pa spotify.
inatt var jag uppe till efter 4, eftersom jag sent i garkvall fick mitt forsta spotify account. eller jag har nog 2, men det ena fick jag av en kompis som  betalar for det, sa jag kanner att det kontot egentligen inte ar mitt.
sa jag bjod in mig sjalv fran det kontot, o startat ett wonderful account. mina listor har dock gatt lite till overstyr tror jag. dom kanns lite roriga.
jag kanner att det istallet for beslutsfattande av viktiga saker senare idag, sakert kommer bli en stadning av spotifylistor.
so far heter listorna foljande :
spanishmusica
rocketmetalpunkmix
salig blandning
grekalandet
instrumental
swedkamix
jag har aven fatt nagra listor o dom heter
Annie
indie slow show
lyssna pa detta!
kan ni tanka er vad manga latar jag so far har lagt till?
en massa.
men sen blir jag all confused o nastan far beslutsangest over var jag ska placera musiken, till exempel svensk musik pa engelska eller for example, In flames - som jag placerat i rockmetalpunkmix instead of swedkamixen.
har nan nagra bra listor att sanda mig?? I love spotify! hur har jag overlevt utan sahara lange??
Forra sondagen var det 4th of July party.
Det var en massa folk, mat o raketer. Det var skoj o svettigt!
Marilo, den forra au pairen har varit i huset tills i natt, fran i fredags. Caro sov over tills den 5e. O det har varit jatteskoj!
Denna veckan har varit fullspackad med aktiviteter.
I mandags jobbade jag. Pa kvallen blev det en runda till Port Chester.
I tisdags akte vi till stranden, hela familjen med vanner till the family. Vi akte till Seaside Park, helt underbar strand faktiskt! O det var varmt o skont i vattnet!! :) Pa kvallen blev det middag, det var nice!
Onsdagen bjod pa min andra Great Adventure upplevelse, med familjen. Denna gangen blev det ocksa wild safari, sag zebror, noshorningar, elefanter, babianer, bjornar, vattenbufflar, strutsar, radjur o en massa djur. Var inte sa skoj, eller skoj o se dom - men jag aknner att djuren har inte har det sa bra som till exempel in Sweden...
Sedan blev det shoppingtur o restaurangbesok pa torsdagen.
I fredags akte vi till New Hope,PA, ett jattemysigt stalle som jag fell in love with. Mkt konstnarliga butiker, massa fina klanningar o grejs butiker, o old stuff butiker. Jag tror Towa skulle fall in love too!
Plus att dom hade en massa restauranger o barer everywhere, dock var vi dar med familjen sa barerna blev det inget av...
Kvallen spenderades pa Damons with beer! :)
Lordagen gick ocksa i shoppingens tecken, plus middag i garkvall. I natt akte vi till bussen med Marilo, o lamnade henne for hennes avfard mot nyc o sedan Mexico.
Idag har jag jobbat lite, o spenderat dagen pa spotify!! And now im at starbucks. micca skriver brev till skolan in Philly, jag har forsokt hjalpa till litta.
Men antagligen stort henne med min musica...
Over and out.
puss o kram
Im so happy!

Kommentarer
Postat av: Towa

Visst är spotify underbart! Fast jag är så jävla dålig på att göra listor, haha. Kategoriserar efter bandnamn istället annars glömmer jag vad jag har i de olika listorna. Om du har några invites över så bjud gärna in Saga. Satt och letade i flera timmar i fredags efter gratisinvites till henne. Jag fick mitt account från någon fusksida (nu stavade jag fel till fusk två gånger på raken och skrev fisk istället) som verkar ha lagt ner nu, så den funkade ju inte. Och när man fuskade till sig så fick man inga invites att dela ut heller :(



Men, ja, för att tipsa om något att stoppa i din Swedkamix så kan jag nämna att det mest är Weeping Willows som spelas på min spotify a.t.m. :)



Och det där retrodistriktet verkar ju väldigt intressant! Älskar sådana mysiga bohemområden :)

2010-07-12 @ 03:30:11
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0