magiskt

det kanns som denna midsommarhelgen och fortfarande kanns det som magi is in my life.
dont know how to explain it. o kanner att jag inte behover forklara. bara sag att jag ar sa himla glad. det brukar jag vara, men denna veckan har varit special.
new york ar magiskt.
idag kopte jag en choklad/hasselnot geletto pa godiva o bara strosa omkring lite. det ar underbart.
imorgon ska jag ga o se west side story pa broadway.
idag var jag med mikaela o hennes kids, i deras pool.
ikvall sag jag twilight eclipse pa bio.
jag lyssnar pa skon musik.
jag ar forrvirrad. lite mer an vanligt. men pa ett bra satt.
nu pratar jag med kusin kalle pa msn, det ar skoj. morgon for honom o natt for mig.
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0