nostalgi

det ar vad spotify ger mig, bland annat.
hor jag en lat, som jag under min uppvaxt lyssnat mkt pa eller bara alskat.
sa nar jag nu efter att inte lyssnat pa musiken pa lange, fa exakt samma feelings i kropp o knopp, jag kan fa for mig att jag kanner doften av ja, tex rokelsen jag alltid hade pa mitt rum eller vad som helst, dallas kiosken. lol.
ja, sa ar det med musik o mig.
denna helgen blir det CT.
det ska bli skoj!
sa i helgen blire dansa, stranden om solen tillater.
puss o kram
o trevlig helg allihop!
be safe
o va radda om varann.

Kommentarer
Postat av: towa

Hahaha, DALLAS! OMG! Vilke minnen man får :D

2010-07-16 @ 15:49:29
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0