tisdagen den 20 juli, 2010

ar det idag.
house of the rising sun - the animals spelas just in my ears. fran spotify saklart.
idag har det blivit annu en nostalgitripp, with music jag nastan helt glomt bort. hur kan man glomma sa mkt musik egentligen? o sen anda nar man hor den, ha sa manga minnen o alska helt arligt ganska hemska (typ bailando, blue o macarena)latar?!
harom kvallen, jag tror jag skrev om nostalig sist ocksa (lol), ja, det gjorde jag...
sa iaf, harom kvallen kom jag pa att jag ville skaffa en sommar lista pa spotifyn, i och med att det ar summer right now.
sa tankte jag och tankte. jag kom fram till att den basta sommarfeelingmusiken jag kan komma ihag nansin har spelats under volvoturer, sittandes i mitten i baksatet mellan, mina vackra kusiner Towa o Saga och musiken var inget mindre an Inger o Magnus blandband ab! :) (back in the day hade vi Saga pa min vanstra sida (har jag for mig) som alltid blev hungrig sa fort vi passera eller borja narma oss ett McDonalds och/eller ev en korvkiosk :)
o detta bland band, eller om det var cd(?) spelades alltid, pa vag till Njura, till Ahus, till stugor, i killebackar - alltid, eller det ar iaf vad jag kommer ihag :P O jag kan fortfarande kanna hur det luktade i bilen, alla bilar har sin egna doft/lukt. O forst var det en bla volvo, sen en vit o sen en rod, eller ar mitt minne helt lost? :P)
sa efter att forsokt komma ihag alla titlar o latar kontaktade jag Towa via MSN (must say, a wonderful uppfinning msn alltsa)  o fraga do u remember? oj, nu blev det sadara manga paranteser men men :P
sa idag har vi letat latar :)
nagra av latarna som spelades under akturerna tror jag/vi var
nazareth love hurts
UB40 red red wine
charles&eddie would i lie to you
chris isaak wicked game
inner circle bad boys
robin cock i won't let the sun go down on you
inner circle sweat (alalala long)
eros ramazzotti cosas de la vida
(inner cirlce or something reggae) the games people play
riktigt bra gamla godingar! sa manga minnen :)
ja, iaf. sa jag har fixat en jattelang sommarlista nu, jag la aldrig till dr Bombay, jag kande att det fick dras en grans nanstans.
detta gjorde jag medans jag arbetade, mitt arbete kan vara ganska slappt ibland,, typ nar my baby sover o killarna leker bra sjalva.
imorn blir det tjejdag hela dan, killarna ska pa baseball game imorn med foraldrarna, forst skulle bara pappan men nu skulle mamman ocksa det. o det gor absolut inte mig natt, for jag har garna girltime!
dock hade det varit skoj att se new york yankees play, men far val gora det en annan dag!
pa fredag kommer jag antagligen vara ledig eftersom jag tills dess inte kommer ha nagra timmar kvar o rosa o barnen ska ha nan playdate med nagra andra mammor o aka till en skoldpaddepark. jag ar inbjuden o kommer ju inte jobba om jag skulle folja med(lmao, yeah right), men med senaste manadens alla familjeunderhallning sa kanner jag att jag klarar mig utan turtlarna!
i helgen vart jag ju hos sanne o johanna*2, dock bara en johanna hemma.
det blev glass tre dar irad! stranden 2 dagar och dans lordagkvall! helt enkelt en fun weekend! sa helgerna ska vara helt enkelt!
jag alskar stranden. sommarn. att dansa. vara ledig. ja. underbart helt enkelt.
nu maste jag nog forsoka sova.
ska ju borja jobba om en stund. lol
eller om nagra timmar iaf.
ha en bra dag. god natt. sov gott. drom sott. puss.kram.

Kommentarer
Postat av: Towa

Ah, shit, var nere hos m & p idag, och mamma hade hittat några fler låtar som hon trodde var med på bandet (kasett!!! hahaha, ljuva nittiotal! misären att inte kunna zappa mellan låtarna, man var ju alltid tvungen att spola.. Sedan vände man på bandet, haha) men jag glömde kolla det innan jag åkte hem. Gör det imorgon!



Alltså, björnen som ligger i vattnet i något inlägg ovanför, hahaha. Jävla glassig kille alltså, ashärlig bild!



Och du har varit så jävla grymm med träningen! Snygg är du oavsett kilon, men man ser verkligen skillnad på bilderna från detta året och förra! Skitduktigt. Tänk om man hade haft en liten bit av den självdiciplinen :P

2010-07-23 @ 00:21:43
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0